Napisano 22 Czerwiec 200816 l Witam.Mam pytanie odnośnie animacji twarzy-za pomocą jakich narzędzi najłatwiej jest animowac twarz w 3D maxie?Proszę o odpowiedź i pozdrawiam.
Napisano 22 Czerwiec 200816 l Najprościej połączyć morfing z kosteczkami. Tworzysz kilka modeli mordki, różne miny, które będą potem wykożystywane w morfingu. Dodatkowo tworzysz kilka punktów.. na brwiach, na policzkach itp, za które będziesz mógł później łapać i deformować nimi twarz. Te "punkty" (kości), podpinasz pod geometrię twarzy modyfikatorem Skin i jazda! ;) Pozdrawiam
Napisano 24 Czerwiec 200816 l Autor Dzięki za odpowiedź i też pozdrawiam. A tak swoją drogą PIKSAR ,naprawdę programujesz roboty? Bo ja i koledzy próbujemy nauczyć się języka C żeby programować mikrokontrolery, ale nie wychodzi nam to za dobrze.Jak tak jest to napisz ile bierzesz za zaprogramowanie robota.Jeszcze raz pozdrawiam. Podoba mi się pomysł z morfingiem,widziałem to nawet w jakimś tutorialu video na you tubie, ale jest trochę niejasny i jakość filmu do niczego. Czy mógłby ktoś dogłębniej wytłumaczyć jak to z tymi punktami(kośćmi).Mordki mogę zrobić z różnymi minami, ale dalej trochę nie rozumiem. Jak ktoś może to bardzo proszę o odpowiedź. I czy jest do tego potrzebny ten plugin face studio? Edytowane 24 Czerwiec 200816 l przez Markus King
Napisano 24 Czerwiec 200816 l Jezeli chodzi o morphy to moze ci pomoze cos takiego co jakis czas temu napisalem http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=43628 Jezeli chodzi o uzwanie stretch bonsow do animowania twarzy.. to juz jest wyzsza polka.. i troche wiecej roboty. Pzdr.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto