Napisano 24 Czerwiec 200816 l Postaram sie wszystko dobrze wytłumaczyc ale do rzeczy - moje pytanie jest takie jak wykonac trawe taka jak w grach tzn (moja improwizacja ) na plana nalozona jest tekstura w ktorej widac tylko zdzbla - ma ktos moze jakies dokladniejsze informacje na ten temat . (soft 3ds max 2009) prosze o odpowiedz jak takie cos wykonac (step by step )
Napisano 24 Czerwiec 200816 l Często w grach jest to rozwiązane mapką przezroczystości. Poszukaj w helpie na temat opacity.
Napisano 24 Czerwiec 200816 l Dokladnie tak jak mowi Ania- na planee po prostu nakladasz teksture z kanalem alfa :) Zeby efekt byl ciekawszy, mozesz dodac na plajnie kilka segmentow i zanimowac jak sie porusza na wietrze :) Pozzdrawiam :)
Napisano 25 Czerwiec 200816 l Tak ja mówią wyżej, plane + textura + alpha channel. Możesz sobie też podjerzeć jak to jest zrobione w jednej z popularnych gier np. Battlefield (którykolwiek), GTA San Andreas. Jeśli chcesz moge ci dac namiary do narzedzi którymi sobie zerkniesz w pliki. Tak wogóle trawa która robisz, chcesz umieścić w jakiejs grze?
Napisano 25 Czerwiec 200816 l Autor wlasnie dlatego ze widzialem to w grach - dokładnie to battlefield 2 - to chcialem sie dowiedziec jak to jest zrobione . Nie wiem czy umieszczanie linkow jest dozwolone ale to nie bedzie zadna reklama http://www.sppedteam.yoyo.pl --- tutaj mam zamiar uzyc umiejetnosci nowo nabytych - wielkie dzieki za informacje PS. Ania jestes swietna .... w sensie graficznym rzecz jasna :D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto