Markus King Napisano 24 Czerwiec 2008 Napisano 24 Czerwiec 2008 Witam!Wyszukiwarka nie wyszukała tego tematu na forum,więc pytam.Jak wymodelować sprawnie zęby osadzone w dziąsłach (oczywiście).Może ktoś zna jakiś tutorial,albo ma własną metodę.Bardzo proszę o odpowiedź i pozdrawiam.
JohnZi Napisano 24 Czerwiec 2008 Napisano 24 Czerwiec 2008 ja bym zabki wymodelowal normalnie z boxa w poly. Pozniej odwrocilbym poligony te w dolnej czesci zeba, skopiowal je, pozniej dolozyl pare poly i powinno ladnie siedziec:)
3grosze Napisano 25 Czerwiec 2008 Napisano 25 Czerwiec 2008 cześć najprostszym sposobem na wymodelowanie realistycznych zębów, jest po prostu nauczyć się modelować w ogóle; łapaj tutoriale // niekoniecznie o uzębieniu i przerabiaj jeden po drugim; w końcu samo przyjdzie i nie będziesz się zastanawiał jak, tylko jakim sposobem najlepiej i najszybciej nie kaszaniąc siatki zrobisz dany obiekt
Temporal Napisano 25 Czerwiec 2008 Napisano 25 Czerwiec 2008 co do dziasel to by wygladaly realistycznie do detalek mozna zrobic w jakims sculpterze np zbrushu czy mudboxie i wypalic mape disp badz normala :] powinno byc szybko i efektownie
Rekomendowane odpowiedzi