bkdi Napisano 25 Czerwiec 2008 Share Napisano 25 Czerwiec 2008 Witam! Zaczełem modelować pojazd, jednak już na początku napotkałem problem. Chodzi o dziwne załamania światła w miejscach gdzie powierzchnia modelu jest płaska. W jaki sposób mogę się pozbyć tego zjawiska ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 26 Czerwiec 2008 Share Napisano 26 Czerwiec 2008 moze pokaz siatke i nieprzezroczysty model :] za malo konkretow i teraz mozna tylko spekulowac nie wiem moze to specular w materiale moze jakies wielokaty itp co powoduje bledne wyswietlanie siaty itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregorjan Napisano 27 Czerwiec 2008 Share Napisano 27 Czerwiec 2008 Tak to napewno błąd w siatce. Ale bardziej przejmowałbym się tymi czarnymi załamaniami:) I zrezygnowałbym z tworzenia trójkątnych poligonów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 27 Czerwiec 2008 Share Napisano 27 Czerwiec 2008 tutaj to na pewno nie są winne trójkątne poligony tylko wielokątne poligony (4 i więcej), których wewnętrzne niewidoczne krawędzie przecinają obrys krawędzi zewnętrznych . p.s. czasami takiemu widokowi winne są dziwacznie poprzydzielane grupy wygładzania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
illy Napisano 28 Czerwiec 2008 Share Napisano 28 Czerwiec 2008 bledy siatki, zle prowadzone chamfery (albo za slabe) trojkaty i n-katy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 28 Czerwiec 2008 Share Napisano 28 Czerwiec 2008 daj mu turbomootha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 28 Czerwiec 2008 Share Napisano 28 Czerwiec 2008 autor watku jakos sie od dawna nie odzywa wiec juz przestancie wszyscy pisac ze to bledy siatki :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi