Skocz do zawartości

The first playable demo from the Apricot Project is available to download


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Apricot: First playable demo available

 

The first playable demo from the Apricot Project is available to download. Now you can try out a test level of the game, and play around with Frank.

If you want to try the demo, visit this link and read carefully the instructions, before the download, in order to play the demo

 

 

link:

http://apricot.blender.org/?p=224

 

--------

Wersja polska:

Apricot Project udostępnił pierwsze demo nowej gry przygodowej opartej na filmie Big Buck Bunny.

Gra w całości oparta została o silnik Blendera co oznacza, że do "pogrania sobie" należy zainstalować właśnie ten freeware program 3d (gra kompatybilna z wer. wyższa niż 2.46).

 

 

Zapraszamy pod ten link, gdzie możecie dowiedzieć się więcej:

http://apricot.blender.org/?p=224

Edytowane przez tweety
spolszczenie
  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

floo - ja rozumie, że chcesz tutaj troche popromowac blendera, wiem też, że w tej dziedzinie to znajomosc angielskiego to podstawa... ale to polskie forum, a na polskich forach lubie czytac posty po polsku...

 

...:::edit:::...

Wchodziłem przez rss i myślałem, że post jest w Mam newsa - w takim razie cofam to z promowaniem.

 

 

Wersja polska:

Apricot Project udostępnił pierwsze demo nowej gry przygodowej opartej na filmie Big Buck Bunny.

Gra w całości oparta została o silnik Blendera co oznacza, że do "pogrania sobie" należy zainstalować właśnie ten freeware program 3d (gra kompatybilna z wer. wyższa niż 2.46).

 

 

Zapraszamy pod ten link, gdzie możecie dowiedzieć się więcej:

http://apricot.blender.org/?p=224

Nice :)

 

pozdrawiam :)

Edytowane przez streaker
Napisano

ładne, ale jako GRA to się nie zapowiada za dobrze. gdzie tu szczypta oryginalności? no i design planszy... szit, w parę sekund można oblecieć całą mapę?! samo latanie nie wygląda tu na specjalnie sprytne, nie wymaga kombinowania (jakieś mashowanie lewego przycisku myszy czy whatever) - łażenie/wspinanie się traci wtedy sens, skoro można przelecieć.

opieram się o to, co widziałem na filmiku, na pobranie tego spróbuję znaleźć czas w weekend

Napisano

jeśli to karta PCI-E, to odśwież Catalysta do 8.6

heh... tragedia z tym ATI. to nie jest lipa ani żal, tylko całkowita tragedia, że od kilku lat są mniejsze lub większe problemy z akceleratorami tej firmy.

wynika to z faktu, że Blender jest w całości oparty na OpenGL i pomimo takich radosnych newsów dalej odradzają Radeony w wątkach "What hardware for blender"...

mimo to mam nadzieję, że uda ci się problem rozwiązać

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności