Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam serdecznie, chciałbym poddać krytyce ostatnią wizkę, narazie są to 2 pomieszczenia uczelnianego lokalu o charakterze gastronomicznym. Proszę głównie o porady odnośnie renderingu, oświetlenia, oraz materiałów. Rendery bez postprodukcji.

 

 

 

7.jpg

 

 

 

 

8-1.jpg

 

SOFT: 3ds max 9 + v-ray 1.5 RC5

Edytowane przez m4recki
  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Niezłe :) W pierwszym bardzo fajny jest pomysł oświetlenia ściany, szkoda tylko, że nie ma tam żadnej żarówki - światło bierze się znikąd. No i skoro to gastronomiczny lokal, to stoliki by się przydały wyższe, wyobraź sobie jak niewygodnie musi być jeść :P

Napisano

te 2 pierwsze pomieszczenia, sa bardziej do posiedzenia przy kawce i poczytania notatek, robie wlasnie 3 cie, ktore bedzie typowo do jedzenia

Napisano

Dopracuj okna, jakaś framuga by się przydała zrób scr. ustawieni i wrzuc na forum to będzie można cos więcej powiedziec i może pomóc wyeliminowac ziarno.

Napisano

Mi się bardzo podoba. Świetnie się prezentuje.

Shaderek zielonych stolików wygląda sztucznie nieco. Widać to zwłaszcza na pierwszym planie pierwszego obraza.

Napisano

czy mam już omamy, czy na środku jest szyba z przykręconymi wieszakami..?

jeśli tak, to fajny pomysł..

 

pozdrawiam...

Napisano

ile czasu renderowales?

 

wzialem sobie twoje ustawienia do mojej sceny. tak, wiem ze uniwersalnych ustawien nie ma. mimo wszytsko chcialem sprawdzic jak dlugo moje scene liczy.

filesize (max): 55mb, vraysun, very low, 640 x 480 okolo 2h!

juz mi sie nawet nie chce nad tym projektem dalej pracowac...

aby skrocic test nie wezme przeciez override mtl...za duzo okien.

sprzet:

dual 6600, 4 gb ram, nvidia 8800 gts (640 mb)

 

dzieki za wszystkie odpowiedzi.

 

twoje architektura jest jak na uczelnie az exclusiv ;-)

dobrze ci wyszlo oswietlenie!

 

pozdrawiam

Napisano

homer:

sprzet- core2 duo 2x 1,8 Ghz, 1gb ram,

bez vray sun to robilem( z zewnatrz 1 direct light i vray lighty przy tych oknach nieszczęsnych , Nie pamietam dokladnie ile czasu sie robily, ale ten żółty to sam light cache ponad h, a render cos ponad 4h tylko ze to jest 1000/640, a pierwsze pomieszczenie mniej wiecej o polowe krocej, dokladnie niestety nie pamietam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności