Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Wreszcie znalazłem odrobinę czasu, żeby coś pomodelować hobbystycznie. Zobaczyłem, że na game arcie mają bitwe z alienami. Ja do GA sie nie pcham na razie. Wymyśliłem takiego obcego (zainspirowanego Mass Effectem - choć wszelkie podobieństwa przypadkowe ;)). To zajęło mi 30 minut. Jak pisałem - czasu mało mam.

 

obcy02.jpg

obcy02a.jpg

obcy02wire.jpg

Edytowane przez sand
miniaturke dodałem
  • Odpowiedzi 21
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

IMO niepotrzebnie utrudniasz sobie sprawe starając się za wszelką cene wymodelować wszystko na ciągłości jednego mesha. Wszystko przez to staje się strasznie krzywe

Pozdr

Napisano

tomspec23 - bo to bedzie półalien - pół maszyna

ac1d - hehe z tym bedzie ciężko ;) ale postaram sie.

PAINbringer - dwa meshe są. ale masz racje. Generalnie calosc bedzie pocieta, na poczatku zawsze robie najpierw baze.

Napisano

znalazlem chwile i pobawilem sie troche z tym. Na razie jest tyle ale zorientowalem sie ze do pracy sie znow nie wyspie wiec koncze na dzis.

 

obcy03.jpg

Napisano

heehe no wiem. Bo zaczęło się od mojego pomysłu z obcym. Potem żona mi kazała oglądać Battlestara (bo ona jest największą fanką ever :D) i jak zobaczyłem Raptora to się prawie nie zesrałem i sobie wymyśliłem, że chce takie coś wymodelować. Potem mi troche sie pozmieniało w trakcie modelowania i wyszedł statek baaaaardzo podobny do tego z BSG.

 

DOF zmniejsze na pewno. tamto to był taki test.

Napisano

No nie poddawaj sie , walcz . Im wiecej detali tym lepiej , nawet jesli skonczysz za rok te pracke i tak bedzie lepsze to niz niedosyt. Wazne aby obraz pobudzal wyobraźnie. spokojna systematyczna praca .... DO ROBOTY !

pozdrawiam

Napisano

nic sie nie spłaszczyło tylko takie ujęcie. a zła ogniskowa tutaj nie ma nic bo to tylko render testowy. Przy koncowym ustawienie i ustawienia kamery będą ok.

Napisano

Najpierw tekstury, potem podstawowe światło (które teraz jest do wymiany), potem shadery i ostateczny tweak światła/shaderów - w tej kolejności radziłbym pracować.

 

Stateczek bardzo przypomina mi Raptory z BSG. Co do odsłoniętych silników w przestrzeni kosmicznej - może wyglądają fajnie, ale raczej mało realistycznie przy dość "opancerzonym" pojeździe.

Napisano

Hynol masz rację :) Jest to moja pierwsza pełna praca tego typu ale na pewno zapamiętam twoją radę.

 

Stateczek jest wzorowany właśnie na Raptorach z BSG tyle, że troche pozmieniany na własne widzimisię. Silniki odsłonięte zostają bo tak jak napisałeś - wyglądają fajnie :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności