Napisano 7 Lipiec 200816 l Wreszcie znalazłem odrobinę czasu, żeby coś pomodelować hobbystycznie. Zobaczyłem, że na game arcie mają bitwe z alienami. Ja do GA sie nie pcham na razie. Wymyśliłem takiego obcego (zainspirowanego Mass Effectem - choć wszelkie podobieństwa przypadkowe ;)). To zajęło mi 30 minut. Jak pisałem - czasu mało mam. Edytowane 10 Grudzień 200816 l przez sand miniaturke dodałem
Napisano 8 Lipiec 200816 l IMO niepotrzebnie utrudniasz sobie sprawe starając się za wszelką cene wymodelować wszystko na ciągłości jednego mesha. Wszystko przez to staje się strasznie krzywe Pozdr
Napisano 8 Lipiec 200816 l Autor tomspec23 - bo to bedzie półalien - pół maszyna ac1d - hehe z tym bedzie ciężko ;) ale postaram sie. PAINbringer - dwa meshe są. ale masz racje. Generalnie calosc bedzie pocieta, na poczatku zawsze robie najpierw baze.
Napisano 4 Sierpień 200816 l Autor znalazlem chwile i pobawilem sie troche z tym. Na razie jest tyle ale zorientowalem sie ze do pracy sie znow nie wyspie wiec koncze na dzis.
Napisano 17 Październik 200816 l Autor znow mialem czas na update. nie komentujecie ale moze zaczniecie :)
Napisano 17 Październik 200816 l Wygląda fajnie, tylko zmniejsz dof'a. A i obcy jakoś mi nie pasuje do klimatu Battlestara.
Napisano 17 Październik 200816 l Autor heehe no wiem. Bo zaczęło się od mojego pomysłu z obcym. Potem żona mi kazała oglądać Battlestara (bo ona jest największą fanką ever :D) i jak zobaczyłem Raptora to się prawie nie zesrałem i sobie wymyśliłem, że chce takie coś wymodelować. Potem mi troche sie pozmieniało w trakcie modelowania i wyszedł statek baaaaardzo podobny do tego z BSG. DOF zmniejsze na pewno. tamto to był taki test.
Napisano 29 Październik 200816 l Autor tak w ramach updeate'u. mało czasu mam bo tyle tych gier powychodziło :D
Napisano 14 Listopad 200816 l Autor Jezu ile komentarzy :D Ale się nie poddaje. Pryszcze mu się zrobiły bo musiałem zastopować render. Kolejny update:
Napisano 16 Listopad 200816 l No nie poddawaj sie , walcz . Im wiecej detali tym lepiej , nawet jesli skonczysz za rok te pracke i tak bedzie lepsze to niz niedosyt. Wazne aby obraz pobudzal wyobraźnie. spokojna systematyczna praca .... DO ROBOTY ! pozdrawiam
Napisano 10 Grudzień 200816 l Autor Walczę dalej. Dzięki za komentarze i uwagi. Oto ostatni efekt. Już walczę z teksturami.
Napisano 10 Grudzień 200816 l Temu panu chyba sie troszke glowa splaszczyla ,:) prawy gorny rog , tak jakos dziwnie to wyglada ;)
Napisano 10 Grudzień 200816 l Autor nic sie nie spłaszczyło tylko takie ujęcie. a zła ogniskowa tutaj nie ma nic bo to tylko render testowy. Przy koncowym ustawienie i ustawienia kamery będą ok.
Napisano 10 Grudzień 200816 l na Twoim miejscu takierzeczy poustawiałbym (przecierz to chwilka) już w testowym- będzie "lepiej widać" a komenty nie będą już tego dotyczyły Hej T
Napisano 10 Grudzień 200816 l Najpierw tekstury, potem podstawowe światło (które teraz jest do wymiany), potem shadery i ostateczny tweak światła/shaderów - w tej kolejności radziłbym pracować. Stateczek bardzo przypomina mi Raptory z BSG. Co do odsłoniętych silników w przestrzeni kosmicznej - może wyglądają fajnie, ale raczej mało realistycznie przy dość "opancerzonym" pojeździe.
Napisano 10 Grudzień 200816 l Autor Hynol masz rację :) Jest to moja pierwsza pełna praca tego typu ale na pewno zapamiętam twoją radę. Stateczek jest wzorowany właśnie na Raptorach z BSG tyle, że troche pozmieniany na własne widzimisię. Silniki odsłonięte zostają bo tak jak napisałeś - wyglądają fajnie :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto