Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!

 

Robie wlasnie wnetrze swojego pokoju i mam problem z firanka.

 

Zrobilem tak. Ustawilem material firanki Standard z mapa opacity i wygladalo to ok, jednak wyszlo na to, ze zaslonilem teraz swiatlo zza okna. I mimo, ze na renderze firanka wyglada dobrze to fotony nie przechodza przez nia tylko chyba zatrzymuja na plane z ktorego jest zbudowana przez co caly obrazek jest ciemniejszy (mam nadzieje, ze wiecie o co chodzi).

 

Probowalem tez uzywac Transulency (nie wiem czy tak to sie pisze) ale nie dawalo to zamierzonych rezultatow.

 

Jak wy ustawiacie material firanek?

Pozdrawiam i licze na odzew :)

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Cienie raytrace!! U mnie wszystko gra z standard ale pod warunkiem że używasz GI/FG+raytrace

Napisano

żaden problem ;)

w Slocie materiału : MentalRay Connection - Photons daj Dielectric ;) i fotony będzie przepuszczać, pozdrawiam.

 

P.S. Co mają cienie raytrace do rzucania w scenie fotonów ?

Napisano

albo daj transmat :) bedzie mial mniej do liczenia jak mi sie zdaje...choc efekt na pewno ubozszy...zalezy na czym ci zalezy..

Napisano
^^ do rzucania może nic ale do przepuszczania owszem

No właśnie, że do rzucania jak najbardziej a do przepuszczania ? to zależy od materiału i jego właściwości a nie od typu ceni.

Napisano
  • Autor

Zastosowalem sie do rady gientekwl no i daje rade :)

 

dzieki!

Napisano
żaden problem ;)

w Slocie materiału : MentalRay Connection - Photons daj Dielectric ;) i fotony będzie przepuszczać, pozdrawiam.

 

P.S. Co mają cienie raytrace do rzucania w scenie fotonów ?

 

Witam

Pozwolę się podpiąć. Nie mam opcji Dielectric w Photon. Poradzicie co może być nie tak.

Będę wdzięczny za wskazówkę.

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności