Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

 

Robie wlasnie wnetrze swojego pokoju i mam problem z firanka.

 

Zrobilem tak. Ustawilem material firanki Standard z mapa opacity i wygladalo to ok, jednak wyszlo na to, ze zaslonilem teraz swiatlo zza okna. I mimo, ze na renderze firanka wyglada dobrze to fotony nie przechodza przez nia tylko chyba zatrzymuja na plane z ktorego jest zbudowana przez co caly obrazek jest ciemniejszy (mam nadzieje, ze wiecie o co chodzi).

 

Probowalem tez uzywac Transulency (nie wiem czy tak to sie pisze) ale nie dawalo to zamierzonych rezultatow.

 

Jak wy ustawiacie material firanek?

Pozdrawiam i licze na odzew :)

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

żaden problem ;)

w Slocie materiału : MentalRay Connection - Photons daj Dielectric ;) i fotony będzie przepuszczać, pozdrawiam.

 

P.S. Co mają cienie raytrace do rzucania w scenie fotonów ?

Napisano
^^ do rzucania może nic ale do przepuszczania owszem

No właśnie, że do rzucania jak najbardziej a do przepuszczania ? to zależy od materiału i jego właściwości a nie od typu ceni.

  • Like 1
Napisano
żaden problem ;)

w Slocie materiału : MentalRay Connection - Photons daj Dielectric ;) i fotony będzie przepuszczać, pozdrawiam.

 

P.S. Co mają cienie raytrace do rzucania w scenie fotonów ?

 

Witam

Pozwolę się podpiąć. Nie mam opcji Dielectric w Photon. Poradzicie co może być nie tak.

Będę wdzięczny za wskazówkę.

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności