Napisano 8 Lipiec 200816 l Witam! Robie wlasnie wnetrze swojego pokoju i mam problem z firanka. Zrobilem tak. Ustawilem material firanki Standard z mapa opacity i wygladalo to ok, jednak wyszlo na to, ze zaslonilem teraz swiatlo zza okna. I mimo, ze na renderze firanka wyglada dobrze to fotony nie przechodza przez nia tylko chyba zatrzymuja na plane z ktorego jest zbudowana przez co caly obrazek jest ciemniejszy (mam nadzieje, ze wiecie o co chodzi). Probowalem tez uzywac Transulency (nie wiem czy tak to sie pisze) ale nie dawalo to zamierzonych rezultatow. Jak wy ustawiacie material firanek? Pozdrawiam i licze na odzew :)
Napisano 8 Lipiec 200816 l Cienie raytrace!! U mnie wszystko gra z standard ale pod warunkiem że używasz GI/FG+raytrace
Napisano 9 Lipiec 200816 l żaden problem ;) w Slocie materiału : MentalRay Connection - Photons daj Dielectric ;) i fotony będzie przepuszczać, pozdrawiam. P.S. Co mają cienie raytrace do rzucania w scenie fotonów ?
Napisano 9 Lipiec 200816 l albo daj transmat :) bedzie mial mniej do liczenia jak mi sie zdaje...choc efekt na pewno ubozszy...zalezy na czym ci zalezy..
Napisano 9 Lipiec 200816 l ^^ do rzucania może nic ale do przepuszczania owszem No właśnie, że do rzucania jak najbardziej a do przepuszczania ? to zależy od materiału i jego właściwości a nie od typu ceni.
Napisano 18 Czerwiec 201113 l żaden problem ;) w Slocie materiału : MentalRay Connection - Photons daj Dielectric ;) i fotony będzie przepuszczać, pozdrawiam. P.S. Co mają cienie raytrace do rzucania w scenie fotonów ? Witam Pozwolę się podpiąć. Nie mam opcji Dielectric w Photon. Poradzicie co może być nie tak. Będę wdzięczny za wskazówkę. Pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto