Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, potrzebuję pomocy dotyczącej efektu szkła. Tworzę box'y o niewielkiej grubości (1-2 jednostki) i nadaje im raytrace'a. Transparency daję na maks, żeby było przeźroczyste. No i nie ma problemu jeśli ustawię 3 takie "szyby" jedna za drugą. Ale jak dodaje już kolejną, to tło w miejscu ich nachodzenia na siebie pokazuje się czarny kolor i nie widać tego co jest z tyło za szybami. Staja się zupełnie nie przeźroczyste. Proszę o ewentualną podpowiedź jak sobie poradzic z tym problemem.

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Hmmm a w czym renderowane? Bo ogolnie to rozchodzi sie o ilosc raytrace'a dla reflaction i refraction wiec jesli wychodzi czarne to znaczy ze trzeba to zwiekszyc.

Napisano

Eeeee, w tej chwili nie pamiętam ustawień renderu bo to na kompie w pracy. No nic, jutro będę kombinował i ewentualnie dopytywał sie jeszcze. Podam przy tym więcej szczegółów.

Napisano

Pod scanline'm: Render Setup->Raytracer->Ray Depth Control

Mental Ray: Reneder Setup->Renderer -> Reflections/Refractions

 

Pozdrawiam :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności