Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, potrzebuję pomocy dotyczącej efektu szkła. Tworzę box'y o niewielkiej grubości (1-2 jednostki) i nadaje im raytrace'a. Transparency daję na maks, żeby było przeźroczyste. No i nie ma problemu jeśli ustawię 3 takie "szyby" jedna za drugą. Ale jak dodaje już kolejną, to tło w miejscu ich nachodzenia na siebie pokazuje się czarny kolor i nie widać tego co jest z tyło za szybami. Staja się zupełnie nie przeźroczyste. Proszę o ewentualną podpowiedź jak sobie poradzic z tym problemem.

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hmmm a w czym renderowane? Bo ogolnie to rozchodzi sie o ilosc raytrace'a dla reflaction i refraction wiec jesli wychodzi czarne to znaczy ze trzeba to zwiekszyc.

Napisano

Zwiększ raytrace depth (może się trochę inaczej nazywać) w ustawieniach rednerera.

Napisano
  • Autor

Eeeee, w tej chwili nie pamiętam ustawień renderu bo to na kompie w pracy. No nic, jutro będę kombinował i ewentualnie dopytywał sie jeszcze. Podam przy tym więcej szczegółów.

Napisano

Pod scanline'm: Render Setup->Raytracer->Ray Depth Control

Mental Ray: Reneder Setup->Renderer -> Reflections/Refractions

 

Pozdrawiam :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności