Napisano 10 Lipiec 200816 l Witam, potrzebuję pomocy dotyczącej efektu szkła. Tworzę box'y o niewielkiej grubości (1-2 jednostki) i nadaje im raytrace'a. Transparency daję na maks, żeby było przeźroczyste. No i nie ma problemu jeśli ustawię 3 takie "szyby" jedna za drugą. Ale jak dodaje już kolejną, to tło w miejscu ich nachodzenia na siebie pokazuje się czarny kolor i nie widać tego co jest z tyło za szybami. Staja się zupełnie nie przeźroczyste. Proszę o ewentualną podpowiedź jak sobie poradzic z tym problemem.
Napisano 10 Lipiec 200816 l Hmmm a w czym renderowane? Bo ogolnie to rozchodzi sie o ilosc raytrace'a dla reflaction i refraction wiec jesli wychodzi czarne to znaczy ze trzeba to zwiekszyc.
Napisano 10 Lipiec 200816 l Zwiększ raytrace depth (może się trochę inaczej nazywać) w ustawieniach rednerera.
Napisano 10 Lipiec 200816 l dlatego sie pytam o render bo im wiecej konkretow tym konkretniej mozna odpowiedziec
Napisano 10 Lipiec 200816 l Autor Eeeee, w tej chwili nie pamiętam ustawień renderu bo to na kompie w pracy. No nic, jutro będę kombinował i ewentualnie dopytywał sie jeszcze. Podam przy tym więcej szczegółów.
Napisano 11 Lipiec 200816 l Pod scanline'm: Render Setup->Raytracer->Ray Depth Control Mental Ray: Reneder Setup->Renderer -> Reflections/Refractions Pozdrawiam :)
Napisano 11 Lipiec 200816 l Autor Dzięki, dzięki :) Pokombinowałem w ustawieniach Mental Ray'a i już śmiga lepiej.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto