Mariusz eS. Napisano 10 Lipiec 2008 Napisano 10 Lipiec 2008 Witam, potrzebuję pomocy dotyczącej efektu szkła. Tworzę box'y o niewielkiej grubości (1-2 jednostki) i nadaje im raytrace'a. Transparency daję na maks, żeby było przeźroczyste. No i nie ma problemu jeśli ustawię 3 takie "szyby" jedna za drugą. Ale jak dodaje już kolejną, to tło w miejscu ich nachodzenia na siebie pokazuje się czarny kolor i nie widać tego co jest z tyło za szybami. Staja się zupełnie nie przeźroczyste. Proszę o ewentualną podpowiedź jak sobie poradzic z tym problemem.
Temporal Napisano 10 Lipiec 2008 Napisano 10 Lipiec 2008 Hmmm a w czym renderowane? Bo ogolnie to rozchodzi sie o ilosc raytrace'a dla reflaction i refraction wiec jesli wychodzi czarne to znaczy ze trzeba to zwiekszyc.
piotrek Napisano 10 Lipiec 2008 Napisano 10 Lipiec 2008 Zwiększ raytrace depth (może się trochę inaczej nazywać) w ustawieniach rednerera.
Temporal Napisano 10 Lipiec 2008 Napisano 10 Lipiec 2008 dlatego sie pytam o render bo im wiecej konkretow tym konkretniej mozna odpowiedziec
Mariusz eS. Napisano 10 Lipiec 2008 Autor Napisano 10 Lipiec 2008 Eeeee, w tej chwili nie pamiętam ustawień renderu bo to na kompie w pracy. No nic, jutro będę kombinował i ewentualnie dopytywał sie jeszcze. Podam przy tym więcej szczegółów.
Meri Napisano 11 Lipiec 2008 Napisano 11 Lipiec 2008 Pod scanline'm: Render Setup->Raytracer->Ray Depth Control Mental Ray: Reneder Setup->Renderer -> Reflections/Refractions Pozdrawiam :)
Mariusz eS. Napisano 11 Lipiec 2008 Autor Napisano 11 Lipiec 2008 Dzięki, dzięki :) Pokombinowałem w ustawieniach Mental Ray'a i już śmiga lepiej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się