bapi23 Napisano 11 Lipiec 2008 Napisano 11 Lipiec 2008 Czy da sie coś takiego zrobić? Chodzi mi konkretnie o shader polakierowanego metalu, który gdzieniegdzie jest zarysowany (odpadła farba;p) i wystaje metal. Shader w mental-ray'u i 3ds max 2009. Wie ktoś jak takie coś zrobić?
Temporal Napisano 12 Lipiec 2008 Napisano 12 Lipiec 2008 w mentalu masz car paint shader i on ma cos takiego jak dirt map wiec poczytaj troche o tym pobaw sie i bedziesz mial wszystko w jednym materiale bez zabawy z blendem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się