Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 994
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Autosmooth próbuje jedynie stworzyć iluzję wygładzania zmieniając sposób cieniowania polygonów. Czasem prowadzi to do takich błędów.

Za pomocą tego narzędzia nie wyglądzisz modelu.

 

Możesz spróbować użyć narzędzie MeshSmooth, ale wcześniej radzę poczytać jeszcze o modelowaniu, bo ta siatka nie jest dobrej jakości.

Napisano
  • Autor

NO wiesz, ale to jest model low poly do gry i MS raczej w grę nie wchodzi. Pokombinuje z tym czworobocznymi face'ami.

Napisano

Najlepiej recznie ukladac smoothgroups, troche roboty jest, ale w pelni kontrolujesz efekt. Tam na dole kolby bardzo dziwnie siatka jest, btw.

Napisano

Jeśli to jest do gry, to silnik graficzny tej gry pewnie i tak potnie tę siatkę na czworoboczne (lub trójkątne) face'y. Lepiej samemu trochę pociąć zwłaszcza, że ta siatka dziwnie wygląda. Chodzi głównie mi o tego ogromnego face'a po lewej stronie. Potnij go i wtedy, jak pisze miriach, ręcznie poprzypisuj smoothing groups.

Napisano
  • Autor

Jak przypisywać te smoothing groups ?

 

EDIT// Ok znalazłem coś, jak to mówią "szukanie nie boli"- sory za tego posta

Edytowane przez krystianm1

Napisano

zaznaczasz polygony które mają być wygładzone wspólnie jako jedna grupa i musisz pośmigać klawiaszkami u zakładce SMOOTHNIG GROUPS tak aby miały wspólną grupę wygładzania (np.2). Każdy polygon może mieć kilka grup wygładzania. Ogólna zasada jest taka, że jeżeli dwa sąsiednie polygony mają taką samą grupę wygładzania, to silnik będzie rysował EDGEa pomiędzy nimi jako wygładzonego. aby usunąć wszystkie grupy wygładzania zaznacz wszystkie polygony i wdus clear all, to potem mozesz zacząć z palca od nowa je układać.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności