Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam Wszystkich.

Model skończony starałem się zachować proporcje ale gdzieś się walnąłem w obliczeniach z paskiem (i kurde nie wiem jak :P) i jest w złych proporcjach...

 

Reszta jest w miarę poprawna. Teraz pozostaje zrobienie studia i materiałki oraz chciałbym wreście zrobić jakieś texturki w szopie więc pasek będzie takim wyzwaniem - chodzi o te nitki, wszystkie wypukłości itp.

oto jak wygląda materiał w realu:

pict0054uw1.jpg

 

oraz studio co o nim sądzą znawcy czy coś takiego jest dobre ? z prawej plane i spot na niego z prostokątnym świeceniem ma to się odbijać z boku modelu. I chciałbym się dowiedzieć czy te area light po bokach dać widzilane dla obiektu czy nie ?

 

studioscreeney5.jpg

 

 

teststudiook1.jpg

I model z takiego chyba ujęcia będę chciał zrobić render:

testuq2.jpg

 

Proszę o opinie i może jakieś wskazówki ? ;]

Edytowane przez Oleksiak
  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Witam.

Oto progres..

pendrivetest2.jpg

 

Staram się wycisnąć z materiałów co tylko potrafię ale oczywiście studio które sobie zrobiłem teraz pokazuje swoje wady i często zbyt dużo musiałbym zmienić żeby może jakiś efekt uzyskać więc odpuszczam już skórze i praktycznie obudowie - jeszcze kilka małych korekt.

Chciałbym się dowiedzieć jak zrobić materiał "włochaty" który jest z drugiej strony tego paska bo to mnie czeka do zrobienia i bok paska - chyba tyle.

A co do tego materiału włochatego do chodzi mi coś ala zamsz - on ma taki jakby malutki mech ;) Czy ktoś coś doradzi ?

Napisano (edytowane)

Witam i dzięki za komentarze - szkoda że nikt nie pomógł z tym zamszem ale w sumie z tego co popatrzyłem po forum i google to można zrobić łatwo coś co w miarę wygląda jak zamsz ale po przeczytaniu helpów do V-ray'a widzę że trzeba sporo eksperymentowania żeby uzyskać foto real"e :P

 

Progres i zaraz będę goniony z krzyżykiem za kompozycje ale tego dopiero się uczę ;] Niby koniec prac ale jakieś małe poprawki koloru czy czegoś w kompozycji są do zrobienia - dać znać co jest bardzo źle ;)

 

Ps. Temporal i TheCapo - dzięki. Bugi może nie ale malutkie błędy no.. niestety :P ale ciiiicho...

 

Render1.jpg

 

 

Kompozycja1.jpg

Edytowane przez Oleksiak
Napisano

co do zamszu to ja bym próbował przez faloff [chyba tak to sie pisze a nie sprawdze bo nie mam 3ds pod reką] kiedyś robiłem fotel i właśnie tak uzyskałem efekt zamszu jednak do precyzyjnego efektu musiał byś zastosować prawdopodobnie silnik do tworzenia włosów... albo 3 opcja przez materiał i displacement :]

Napisano

Witam. Mówisz czarno chodzi o materiał skóry tak ? Zwiększyć blura na skórze w refleksach.. dobra zrobię jak mówisz i zobaczymy co z tego wyjdzie.

 

Oto taki test zamszu i zwiększyłem trochę natężenie światła oraz drugie ujęcie które miałem w głowie.

 

Render3.jpg

 

Render4.jpg

Napisano

Siatka chyba taka zwykła. Przy okazji pokazałem jeszcze "wnętrze" które też zrobiłem for fun ale renderować mi się go nie chce. Daje tylko siatkę.

 

Temporal - Wybacz :P ale ten model jest już nudny przy próbie zmian oświetlenia i materiałów zasypiam ;) Za kilka dni wyskoczę z czymś nowym...

 

Siatka:

siatkaiz9.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności