Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam taki projekt ... no i niestety ma dużo bugów.. i tak sporą wiekszość usunąłem zostały tyle te przy światłach ... wcześniej cały samochód sie robił biały i wszytsko uciekało... Prosze o porady .

projectjy0.jpg

projectjy0.4be9957516.jpg

  • Odpowiedzi 22
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

siatkixv3.jpg

siatkixv3.1eb2eb074c.jpg

 

Już był gril i ładnie wymodelowane wloty na zderzaku ale musiałem usunąć wszystko bo mi sie takie bugi wcieły ze już nic naprawić nie mogłem..

 

 

Mam taki dobry tutorial co sie składa z 16 filmów bodajże.. Wiem że krzywo ale to dopiero siatka rozłożona ... jeszcze nie robie dokładnie ... był już zderzak ale sie bugi wcieły..

 

Klikam dokładnie to samo co facet w tutku nic innego nie robie i jak zacząłem dokładnie modelować przedni zderzak to sie białe zrobiło a u faceta już jest idealny zderzak.

Edytowane przez SPAZ
Napisano

Ładnie wymodelowane z bugami? Zaprzeczasz samemu sobie :) Siatka niestety okropna. Tam gdzie trzeba vertexów to ich nie ma, a tam gdzie ich tak dużo nie trzeba to jest cała masa. Radziłbym Ci zacząć od nowa, tyle że tym razem z tutorialem i przykładać się do siatki ;) Patrz też na zdjęcia samochodu, nie sugeruj się samymi blueprintami, bo na razie to audicy nie przypomina.

pzdr

Napisano

Ja już tego mam dość bo cały czas trzeba vertexy usówać zeby bugów nie było dlatego jest żadko a tam gdzie chce żeby mi nie rozmyło meshsmooth jest ich więcej... Model był ładny dopóki nie zrobiłem grila i nie zaczeły bugi wyskakiwać... musiałem usówać vertexy , pzoatym nie patrz na tł ani na boki czy dach... tam jest dopiero siatka rozłożona jeszcze nic nie było robione na ideał.. najpierw musze przód poprawić i te bugi wywalić...

ale nawet niewiem gdzie są te bugi co widziałem to usónołem ..

Napisano
musze przód poprawić i te bugi wywalić...

ale nawet niewiem gdzie są te bugi co widziałem to usónołem ..

 

Rob jakies przecinki, bo piszesz jakos bezsensu i ciezko cie zrozumiec... pozatym wez jakis slownik do reki albo Worda wlacz i pisz z nim...

Napisano

Dobra... z tym przodem już lepiej i nie ma już bugów.

 

a więc tak z tyłem sie nic nie zmieniło , poprawiłem siatke z przodu .

 

audirender8ct0.jpg

audirender8ct0.b10cc95ccb.jpg

Napisano

To jest poprawione i nie patrzcie że z lewej nie pasuje wcale:P tak poprostu źle sie blueprint nałożył. I teraz już wszytsko pasuje do blueprinta.

 

 

audirender10lu2.jpg

audirender10lu2.98108f71fb.jpg

Napisano

Blueprint się źle nałożył? To go popraw :) Wszystko jest jak z plasteliny, daj chamfery tam gdzie trzeba. No i pokaż jak ta siatka wygląda po Twoim uporządkowaniu.

Napisano

Skoro robisz z tutka to dlaczego się nie przykładasz? Robiłem kiedyś tego tutoriala i wiem mniej więcej jak siatka powinna wyglądać, niestety u Ciebie jest inaczej. Vertexy nie mogą się kończyć 'w polu', unikaj wielokątów, dąż do czworokątów. Staraj się też bardziej odwzorować kształty auta. Co z tego, że wyszło Ci coś podobnego do samochodu? Celem jest chyba stworzenie jak najwierniejszej kopii wozu, tak? :)

Napisano (edytowane)

Czemu uważasz ze sie nie przykładam xD?? ustawiłem żeby blueprinty były w leszej jakości lecz dalej tak marnie wyglądają . I przykładam sie ...

Edytowane przez SPAZ
Napisano

Co do jakości szkiców: preferences > viewports > configure driver i zaznacz:

enable antialiased lines...

1024

match bitmap...

512

match bitmap...

nearest/none

Możliwe, że będziesz musiał od nowa nałożyć materiał żeby zmiana była widoczna.

Napisano

To pomogło ... już wcześniej to robiłem lecz nie żeby to jakoś super było , widać to na fotkach z siatką.

Napisano
No i wkońcu....

 

 

Skończyłem siatke przodu !! wkońcu !! Teraz biore sie za bok...

 

 

audirender14di5.jpg

audirender14di5.762d4e9d4f.jpg

raczej nie skończyłeś bo są jeszcze bugi i nierówności poza tym mam pytanie

czy twoje dzieło przypomina Ci audi a6??

Napisano

Witam! Gdzie mogę sciągnąć ten film z którego korzystałeś przy tym projekcie.

Napisano

czlowieku zobacz na modele innych i powiedz sobie czy on w ogole przypomina samochód, a dokładniej Audi a6... co do modelingu sa 3 zasady:

modelujesz od razu równo (im w wiekrzy detal wejdziesz tym trudniej poprawiac)

jak najmniej nieczterobokow (ms, albo subdiv cie zabije wtedy)

powoli (tempo przyjdzie z czasem, na początku liczy sie dokładność)

 

PS: Jeszcze jedna rada nie kłóć cie na forum, nie wypada

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności