SPAZ Napisano 13 Lipiec 2008 Napisano 13 Lipiec 2008 Mam taki projekt ... no i niestety ma dużo bugów.. i tak sporą wiekszość usunąłem zostały tyle te przy światłach ... wcześniej cały samochód sie robił biały i wszytsko uciekało... Prosze o porady .
KamillM Napisano 13 Lipiec 2008 Napisano 13 Lipiec 2008 Krzywuchno! Bugi! Robisz z tutoriala jakiegoś? Jeśli nie, to zacznij od początku razem z tutorialem :)
SPAZ Napisano 13 Lipiec 2008 Autor Napisano 13 Lipiec 2008 (edytowane) Już był gril i ładnie wymodelowane wloty na zderzaku ale musiałem usunąć wszystko bo mi sie takie bugi wcieły ze już nic naprawić nie mogłem.. Mam taki dobry tutorial co sie składa z 16 filmów bodajże.. Wiem że krzywo ale to dopiero siatka rozłożona ... jeszcze nie robie dokładnie ... był już zderzak ale sie bugi wcieły.. Klikam dokładnie to samo co facet w tutku nic innego nie robie i jak zacząłem dokładnie modelować przedni zderzak to sie białe zrobiło a u faceta już jest idealny zderzak. Edytowane 13 Lipiec 2008 przez SPAZ
KamillM Napisano 13 Lipiec 2008 Napisano 13 Lipiec 2008 Ładnie wymodelowane z bugami? Zaprzeczasz samemu sobie :) Siatka niestety okropna. Tam gdzie trzeba vertexów to ich nie ma, a tam gdzie ich tak dużo nie trzeba to jest cała masa. Radziłbym Ci zacząć od nowa, tyle że tym razem z tutorialem i przykładać się do siatki ;) Patrz też na zdjęcia samochodu, nie sugeruj się samymi blueprintami, bo na razie to audicy nie przypomina. pzdr
SPAZ Napisano 13 Lipiec 2008 Autor Napisano 13 Lipiec 2008 Ja już tego mam dość bo cały czas trzeba vertexy usówać zeby bugów nie było dlatego jest żadko a tam gdzie chce żeby mi nie rozmyło meshsmooth jest ich więcej... Model był ładny dopóki nie zrobiłem grila i nie zaczeły bugi wyskakiwać... musiałem usówać vertexy , pzoatym nie patrz na tł ani na boki czy dach... tam jest dopiero siatka rozłożona jeszcze nic nie było robione na ideał.. najpierw musze przód poprawić i te bugi wywalić... ale nawet niewiem gdzie są te bugi co widziałem to usónołem ..
zgred Napisano 13 Lipiec 2008 Napisano 13 Lipiec 2008 musze przód poprawić i te bugi wywalić... ale nawet niewiem gdzie są te bugi co widziałem to usónołem .. Rob jakies przecinki, bo piszesz jakos bezsensu i ciezko cie zrozumiec... pozatym wez jakis slownik do reki albo Worda wlacz i pisz z nim...
SPAZ Napisano 14 Lipiec 2008 Autor Napisano 14 Lipiec 2008 Dobra... z tym przodem już lepiej i nie ma już bugów. a więc tak z tyłem sie nic nie zmieniło , poprawiłem siatke z przodu .
hkropinski Napisano 14 Lipiec 2008 Napisano 14 Lipiec 2008 bugi jednak są, a przód zauwazyles ze odbiega bardzo sporo od orygianłu, ba nawet sie z printami bie pokrywa:) powodzenia!
SPAZ Napisano 14 Lipiec 2008 Autor Napisano 14 Lipiec 2008 To jest poprawione i nie patrzcie że z lewej nie pasuje wcale:P tak poprostu źle sie blueprint nałożył. I teraz już wszytsko pasuje do blueprinta.
songoku Napisano 14 Lipiec 2008 Napisano 14 Lipiec 2008 Kolego ja bym chcetnie tego tutoriala przejzal o ktorym mowiles. Podasz jakis link lub co??
KamillM Napisano 14 Lipiec 2008 Napisano 14 Lipiec 2008 Blueprint się źle nałożył? To go popraw :) Wszystko jest jak z plasteliny, daj chamfery tam gdzie trzeba. No i pokaż jak ta siatka wygląda po Twoim uporządkowaniu.
SPAZ Napisano 14 Lipiec 2008 Autor Napisano 14 Lipiec 2008 http://www.3d-palace.com/forum/tutorials/category/autodesk-3ds-max/autodesk-3ds-max-higher-level/advanced-3ds-max-the-audi-a3/ moim zdaniem lepszego tutka nie ma... przynajmniej zrobiłem coś co wygląda jak samochód. I wszytsko jest jasne i czytelne na tym tutku. ---------------------------------------------------------------------------- Siatka:
KamillM Napisano 14 Lipiec 2008 Napisano 14 Lipiec 2008 Skoro robisz z tutka to dlaczego się nie przykładasz? Robiłem kiedyś tego tutoriala i wiem mniej więcej jak siatka powinna wyglądać, niestety u Ciebie jest inaczej. Vertexy nie mogą się kończyć 'w polu', unikaj wielokątów, dąż do czworokątów. Staraj się też bardziej odwzorować kształty auta. Co z tego, że wyszło Ci coś podobnego do samochodu? Celem jest chyba stworzenie jak najwierniejszej kopii wozu, tak? :)
SPAZ Napisano 14 Lipiec 2008 Autor Napisano 14 Lipiec 2008 (edytowane) Czemu uważasz ze sie nie przykładam xD?? ustawiłem żeby blueprinty były w leszej jakości lecz dalej tak marnie wyglądają . I przykładam sie ... Edytowane 14 Lipiec 2008 przez SPAZ
SPAZ Napisano 14 Lipiec 2008 Autor Napisano 14 Lipiec 2008 No i wkońcu.... Skończyłem siatke przodu !! wkońcu !! Teraz biore sie za bok...
KamillM Napisano 14 Lipiec 2008 Napisano 14 Lipiec 2008 Co do jakości szkiców: preferences > viewports > configure driver i zaznacz: enable antialiased lines... 1024 match bitmap... 512 match bitmap... nearest/none Możliwe, że będziesz musiał od nowa nałożyć materiał żeby zmiana była widoczna.
SPAZ Napisano 14 Lipiec 2008 Autor Napisano 14 Lipiec 2008 To pomogło ... już wcześniej to robiłem lecz nie żeby to jakoś super było , widać to na fotkach z siatką.
Thunder Napisano 15 Lipiec 2008 Napisano 15 Lipiec 2008 No i wkońcu.... Skończyłem siatke przodu !! wkońcu !! Teraz biore sie za bok... raczej nie skończyłeś bo są jeszcze bugi i nierówności poza tym mam pytanie czy twoje dzieło przypomina Ci audi a6??
Gość gxka Napisano 2 Wrzesień 2008 Napisano 2 Wrzesień 2008 Witam! Gdzie mogę sciągnąć ten film z którego korzystałeś przy tym projekcie.
ReflectVision Napisano 2 Wrzesień 2008 Napisano 2 Wrzesień 2008 SPAZ przynajmniej nie wmawiaj sobie ze jest dobrze
Yasutoco Napisano 2 Wrzesień 2008 Napisano 2 Wrzesień 2008 czlowieku zobacz na modele innych i powiedz sobie czy on w ogole przypomina samochód, a dokładniej Audi a6... co do modelingu sa 3 zasady: modelujesz od razu równo (im w wiekrzy detal wejdziesz tym trudniej poprawiac) jak najmniej nieczterobokow (ms, albo subdiv cie zabije wtedy) powoli (tempo przyjdzie z czasem, na początku liczy sie dokładność) PS: Jeszcze jedna rada nie kłóć cie na forum, nie wypada
M4rcus Napisano 2 Wrzesień 2008 Napisano 2 Wrzesień 2008 zdecydowanie odradzam opieranie sie na samych blueprintach - sa naprawde bardzo wazna pomoca, ale pamietaj - referki!!!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się