Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam taki projekt ... no i niestety ma dużo bugów.. i tak sporą wiekszość usunąłem zostały tyle te przy światłach ... wcześniej cały samochód sie robił biały i wszytsko uciekało... Prosze o porady .

projectjy0.jpg

projectjy0.4be9957516.jpg

  • Odpowiedzi 22
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Krzywuchno! Bugi! Robisz z tutoriala jakiegoś? Jeśli nie, to zacznij od początku razem z tutorialem :)

Napisano
  • Autor

siatkixv3.jpg

siatkixv3.1eb2eb074c.jpg

 

Już był gril i ładnie wymodelowane wloty na zderzaku ale musiałem usunąć wszystko bo mi sie takie bugi wcieły ze już nic naprawić nie mogłem..

 

 

Mam taki dobry tutorial co sie składa z 16 filmów bodajże.. Wiem że krzywo ale to dopiero siatka rozłożona ... jeszcze nie robie dokładnie ... był już zderzak ale sie bugi wcieły..

 

Klikam dokładnie to samo co facet w tutku nic innego nie robie i jak zacząłem dokładnie modelować przedni zderzak to sie białe zrobiło a u faceta już jest idealny zderzak.

Edytowane przez SPAZ

Napisano

Ładnie wymodelowane z bugami? Zaprzeczasz samemu sobie :) Siatka niestety okropna. Tam gdzie trzeba vertexów to ich nie ma, a tam gdzie ich tak dużo nie trzeba to jest cała masa. Radziłbym Ci zacząć od nowa, tyle że tym razem z tutorialem i przykładać się do siatki ;) Patrz też na zdjęcia samochodu, nie sugeruj się samymi blueprintami, bo na razie to audicy nie przypomina.

pzdr

Napisano
  • Autor

Ja już tego mam dość bo cały czas trzeba vertexy usówać zeby bugów nie było dlatego jest żadko a tam gdzie chce żeby mi nie rozmyło meshsmooth jest ich więcej... Model był ładny dopóki nie zrobiłem grila i nie zaczeły bugi wyskakiwać... musiałem usówać vertexy , pzoatym nie patrz na tł ani na boki czy dach... tam jest dopiero siatka rozłożona jeszcze nic nie było robione na ideał.. najpierw musze przód poprawić i te bugi wywalić...

ale nawet niewiem gdzie są te bugi co widziałem to usónołem ..

Napisano
musze przód poprawić i te bugi wywalić...

ale nawet niewiem gdzie są te bugi co widziałem to usónołem ..

 

Rob jakies przecinki, bo piszesz jakos bezsensu i ciezko cie zrozumiec... pozatym wez jakis slownik do reki albo Worda wlacz i pisz z nim...

Napisano
  • Autor

Dobra... z tym przodem już lepiej i nie ma już bugów.

 

a więc tak z tyłem sie nic nie zmieniło , poprawiłem siatke z przodu .

 

audirender8ct0.jpg

audirender8ct0.b10cc95ccb.jpg

Napisano

bugi jednak są, a przód zauwazyles ze odbiega bardzo sporo od orygianłu, ba nawet sie z printami bie pokrywa:) powodzenia!

Napisano
  • Autor

To jest poprawione i nie patrzcie że z lewej nie pasuje wcale:P tak poprostu źle sie blueprint nałożył. I teraz już wszytsko pasuje do blueprinta.

 

 

audirender10lu2.jpg

audirender10lu2.98108f71fb.jpg

Napisano

Kolego ja bym chcetnie tego tutoriala przejzal o ktorym mowiles. Podasz jakis link lub co??

Napisano

Blueprint się źle nałożył? To go popraw :) Wszystko jest jak z plasteliny, daj chamfery tam gdzie trzeba. No i pokaż jak ta siatka wygląda po Twoim uporządkowaniu.

Napisano

Skoro robisz z tutka to dlaczego się nie przykładasz? Robiłem kiedyś tego tutoriala i wiem mniej więcej jak siatka powinna wyglądać, niestety u Ciebie jest inaczej. Vertexy nie mogą się kończyć 'w polu', unikaj wielokątów, dąż do czworokątów. Staraj się też bardziej odwzorować kształty auta. Co z tego, że wyszło Ci coś podobnego do samochodu? Celem jest chyba stworzenie jak najwierniejszej kopii wozu, tak? :)

Napisano
  • Autor

Czemu uważasz ze sie nie przykładam xD?? ustawiłem żeby blueprinty były w leszej jakości lecz dalej tak marnie wyglądają . I przykładam sie ...

Edytowane przez SPAZ

Napisano
  • Autor

No i wkońcu....

 

 

Skończyłem siatke przodu !! wkońcu !! Teraz biore sie za bok...

 

 

audirender14di5.jpg

audirender14di5.762d4e9d4f.jpg

Napisano

Co do jakości szkiców: preferences > viewports > configure driver i zaznacz:

enable antialiased lines...

1024

match bitmap...

512

match bitmap...

nearest/none

Możliwe, że będziesz musiał od nowa nałożyć materiał żeby zmiana była widoczna.

Napisano
  • Autor

To pomogło ... już wcześniej to robiłem lecz nie żeby to jakoś super było , widać to na fotkach z siatką.

Napisano
No i wkońcu....

 

 

Skończyłem siatke przodu !! wkońcu !! Teraz biore sie za bok...

 

 

audirender14di5.jpg

audirender14di5.762d4e9d4f.jpg

raczej nie skończyłeś bo są jeszcze bugi i nierówności poza tym mam pytanie

czy twoje dzieło przypomina Ci audi a6??

Napisano

Witam! Gdzie mogę sciągnąć ten film z którego korzystałeś przy tym projekcie.

Napisano

czlowieku zobacz na modele innych i powiedz sobie czy on w ogole przypomina samochód, a dokładniej Audi a6... co do modelingu sa 3 zasady:

modelujesz od razu równo (im w wiekrzy detal wejdziesz tym trudniej poprawiac)

jak najmniej nieczterobokow (ms, albo subdiv cie zabije wtedy)

powoli (tempo przyjdzie z czasem, na początku liczy sie dokładność)

 

PS: Jeszcze jedna rada nie kłóć cie na forum, nie wypada

Napisano

zdecydowanie odradzam opieranie sie na samych blueprintach - sa naprawde bardzo wazna pomoca, ale pamietaj - referki!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności