Napisano 13 Lipiec 200816 l Mam taki projekt ... no i niestety ma dużo bugów.. i tak sporą wiekszość usunąłem zostały tyle te przy światłach ... wcześniej cały samochód sie robił biały i wszytsko uciekało... Prosze o porady .
Napisano 13 Lipiec 200816 l Krzywuchno! Bugi! Robisz z tutoriala jakiegoś? Jeśli nie, to zacznij od początku razem z tutorialem :)
Napisano 13 Lipiec 200816 l Autor Już był gril i ładnie wymodelowane wloty na zderzaku ale musiałem usunąć wszystko bo mi sie takie bugi wcieły ze już nic naprawić nie mogłem.. Mam taki dobry tutorial co sie składa z 16 filmów bodajże.. Wiem że krzywo ale to dopiero siatka rozłożona ... jeszcze nie robie dokładnie ... był już zderzak ale sie bugi wcieły.. Klikam dokładnie to samo co facet w tutku nic innego nie robie i jak zacząłem dokładnie modelować przedni zderzak to sie białe zrobiło a u faceta już jest idealny zderzak. Edytowane 13 Lipiec 200816 l przez SPAZ
Napisano 13 Lipiec 200816 l Ładnie wymodelowane z bugami? Zaprzeczasz samemu sobie :) Siatka niestety okropna. Tam gdzie trzeba vertexów to ich nie ma, a tam gdzie ich tak dużo nie trzeba to jest cała masa. Radziłbym Ci zacząć od nowa, tyle że tym razem z tutorialem i przykładać się do siatki ;) Patrz też na zdjęcia samochodu, nie sugeruj się samymi blueprintami, bo na razie to audicy nie przypomina. pzdr
Napisano 13 Lipiec 200816 l Autor Ja już tego mam dość bo cały czas trzeba vertexy usówać zeby bugów nie było dlatego jest żadko a tam gdzie chce żeby mi nie rozmyło meshsmooth jest ich więcej... Model był ładny dopóki nie zrobiłem grila i nie zaczeły bugi wyskakiwać... musiałem usówać vertexy , pzoatym nie patrz na tł ani na boki czy dach... tam jest dopiero siatka rozłożona jeszcze nic nie było robione na ideał.. najpierw musze przód poprawić i te bugi wywalić... ale nawet niewiem gdzie są te bugi co widziałem to usónołem ..
Napisano 13 Lipiec 200816 l musze przód poprawić i te bugi wywalić... ale nawet niewiem gdzie są te bugi co widziałem to usónołem .. Rob jakies przecinki, bo piszesz jakos bezsensu i ciezko cie zrozumiec... pozatym wez jakis slownik do reki albo Worda wlacz i pisz z nim...
Napisano 14 Lipiec 200816 l Autor Dobra... z tym przodem już lepiej i nie ma już bugów. a więc tak z tyłem sie nic nie zmieniło , poprawiłem siatke z przodu .
Napisano 14 Lipiec 200816 l bugi jednak są, a przód zauwazyles ze odbiega bardzo sporo od orygianłu, ba nawet sie z printami bie pokrywa:) powodzenia!
Napisano 14 Lipiec 200816 l Autor To jest poprawione i nie patrzcie że z lewej nie pasuje wcale:P tak poprostu źle sie blueprint nałożył. I teraz już wszytsko pasuje do blueprinta.
Napisano 14 Lipiec 200816 l Kolego ja bym chcetnie tego tutoriala przejzal o ktorym mowiles. Podasz jakis link lub co??
Napisano 14 Lipiec 200816 l Blueprint się źle nałożył? To go popraw :) Wszystko jest jak z plasteliny, daj chamfery tam gdzie trzeba. No i pokaż jak ta siatka wygląda po Twoim uporządkowaniu.
Napisano 14 Lipiec 200816 l Autor http://www.3d-palace.com/forum/tutorials/category/autodesk-3ds-max/autodesk-3ds-max-higher-level/advanced-3ds-max-the-audi-a3/ moim zdaniem lepszego tutka nie ma... przynajmniej zrobiłem coś co wygląda jak samochód. I wszytsko jest jasne i czytelne na tym tutku. ---------------------------------------------------------------------------- Siatka:
Napisano 14 Lipiec 200816 l Skoro robisz z tutka to dlaczego się nie przykładasz? Robiłem kiedyś tego tutoriala i wiem mniej więcej jak siatka powinna wyglądać, niestety u Ciebie jest inaczej. Vertexy nie mogą się kończyć 'w polu', unikaj wielokątów, dąż do czworokątów. Staraj się też bardziej odwzorować kształty auta. Co z tego, że wyszło Ci coś podobnego do samochodu? Celem jest chyba stworzenie jak najwierniejszej kopii wozu, tak? :)
Napisano 14 Lipiec 200816 l Autor Czemu uważasz ze sie nie przykładam xD?? ustawiłem żeby blueprinty były w leszej jakości lecz dalej tak marnie wyglądają . I przykładam sie ... Edytowane 14 Lipiec 200816 l przez SPAZ
Napisano 14 Lipiec 200816 l Autor No i wkońcu.... Skończyłem siatke przodu !! wkońcu !! Teraz biore sie za bok...
Napisano 14 Lipiec 200816 l Co do jakości szkiców: preferences > viewports > configure driver i zaznacz: enable antialiased lines... 1024 match bitmap... 512 match bitmap... nearest/none Możliwe, że będziesz musiał od nowa nałożyć materiał żeby zmiana była widoczna.
Napisano 14 Lipiec 200816 l Autor To pomogło ... już wcześniej to robiłem lecz nie żeby to jakoś super było , widać to na fotkach z siatką.
Napisano 15 Lipiec 200816 l No i wkońcu.... Skończyłem siatke przodu !! wkońcu !! Teraz biore sie za bok... raczej nie skończyłeś bo są jeszcze bugi i nierówności poza tym mam pytanie czy twoje dzieło przypomina Ci audi a6??
Napisano 2 Wrzesień 200816 l Witam! Gdzie mogę sciągnąć ten film z którego korzystałeś przy tym projekcie.
Napisano 2 Wrzesień 200816 l czlowieku zobacz na modele innych i powiedz sobie czy on w ogole przypomina samochód, a dokładniej Audi a6... co do modelingu sa 3 zasady: modelujesz od razu równo (im w wiekrzy detal wejdziesz tym trudniej poprawiac) jak najmniej nieczterobokow (ms, albo subdiv cie zabije wtedy) powoli (tempo przyjdzie z czasem, na początku liczy sie dokładność) PS: Jeszcze jedna rada nie kłóć cie na forum, nie wypada
Napisano 2 Wrzesień 200816 l zdecydowanie odradzam opieranie sie na samych blueprintach - sa naprawde bardzo wazna pomoca, ale pamietaj - referki!!!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto