Napisano 13 Lipiec 200816 l Witam! Mam problem z TEXPORTEREM, gdyż nie bardzo wiem jak połączyć 2 textury by były na jednym obiekcie tzn np zrobię przednią część jakiegoś obiektu - 1 textura i potem np bok lub tył - 2ga textura to nie wiem jak je umieścić na obiekcie, gdyż tylko mogę jedną z tych 2ch, ale jak dam jedną to obiekt będzie miał od innej strony rozmytą texturę. Jak tą siatkę rozłożyć z całego obiektu lub połączyć 2wie zaznaczone strony/boki w jedna texturę ? [/url] Korzystałem z tego tutoraiala http://www.3dtotal.com/team/Tutorial...a_boots_01.asp
Napisano 14 Lipiec 200816 l te textury nie są łączone. One są oddzielnie. Twoim problemem nie jest texporter (bo ten służy tylko do pokazania siatki (w jakiś tam sposób zmapowanej). W pokazanym tutorialu każda textura (tzn dwie) są używane na osobnych chanelach mapowania (pierwsza na 1 - druga na 2) wszystko jest dokładnie opisane trzeba tylko robić krok po kroku.
Napisano 14 Lipiec 200816 l Autor OK zrobiłem wszystko zgodnie z tutorialem 1 textura = 1 kanał, 2ga textura - 2 kanał, potem zapisałem je w jgp na pulpicie. I jak mam je teraz po pomalowaniu narzucić na obiekt ? Jak wrzucam do Material Editor to nic nie wychodzi ale przez to chyba tak się nie robi... :|
Napisano 15 Lipiec 200816 l Czy twój materiał wygląda dokładnie jak w tutorialu? strona druga wszystko dokładnie opisane. Malujesz na dwóch plikach i dwa pliki wrzucasz do materiału najpierw jedna bitmapa (jpg) potem druga. pozostaje jeszcze namalować maskę, dołożyć ją jako kolejną bitmapę(maskę) w mapie mix i gotowe.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto