Gość max3d_ja Napisano 14 Lipiec 2008 Napisano 14 Lipiec 2008 Mam prosty obiekt, texture, i normale do niego, ale nie wiem co zrobic aby w viewporcie moznabylo ja zobaczyc?
Shogun 3D Napisano 14 Lipiec 2008 Napisano 14 Lipiec 2008 Nałóż modyfikator edit mesh, zaznacz poligon/y i zaznacz "show normals".
Ania Napisano 14 Lipiec 2008 Napisano 14 Lipiec 2008 chodzi o teksturę normali? przełączasz w material edytorze z Standard na DirectX shader, i zmieniasz typ np. na RTNormalMap
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się