chais Napisano 14 Lipiec 2008 Napisano 14 Lipiec 2008 Witam, jestem w trakcie tworzenia dosyć dużego model urbanistycznego. Chiałbym większość detali pokazać na teksturach, zamiast modelować (aby jedna tekstura była przypisana jednemu obiektowi ). Nie wiem jednak jak dokładnie narysować teksturę w photoshopie, tak aby wszystko się zgadzało z modelem, po jej nałożeniu. Czy jest możliwość w 3dsMax rozłożenia gotowego modelu na kłady ? Lub może jest jakiś prostszy sposób ?
piotrek Napisano 14 Lipiec 2008 Napisano 14 Lipiec 2008 Modyfikator unwrap. Po szczególy odsyłam do Sieci (google) lub do dokumentacji 3dsmaxa.
chais Napisano 14 Lipiec 2008 Autor Napisano 14 Lipiec 2008 Ale nie chodzi mi o to jak dokładnie rozmieścić teksturę na obiekcie, tylko jak ją dokładnie narysować w photoshopie-> tak aby zgadzała się z modelem. Tzn. chciałbym jako jedną teksturę narysować wszystkie elewacje, lukarny, dach itp.
piotrek Napisano 14 Lipiec 2008 Napisano 14 Lipiec 2008 Modyfikator Unwrap. I gdzieś tam w nim eksport siatki do pliku graficznego.
Tomala Napisano 14 Lipiec 2008 Napisano 14 Lipiec 2008 Render uvw template w modyfikatorze unwrap uvw
chais Napisano 15 Lipiec 2008 Autor Napisano 15 Lipiec 2008 dzięki wszystkim za pomoc. Jakby ktoś miał podobny problem, to dokałdną odpowiedź na pytanie znalazłem tutaj : PZDR
chais Napisano 15 Lipiec 2008 Autor Napisano 15 Lipiec 2008 dzięki wszystkim za pomoc. Jakby ktoś miał podobny problem, to dokałdną odpowiedź na pytanie znalazłem tutaj : PZDR
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się