Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

jestem w trakcie tworzenia dosyć dużego model urbanistycznego. Chiałbym większość detali pokazać na teksturach, zamiast modelować (aby jedna tekstura była przypisana jednemu obiektowi ). Nie wiem jednak jak dokładnie narysować teksturę w photoshopie, tak aby wszystko się zgadzało z modelem, po jej nałożeniu. Czy jest możliwość w 3dsMax rozłożenia gotowego modelu na kłady ? Lub może jest jakiś prostszy sposób ?

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Ale nie chodzi mi o to jak dokładnie rozmieścić teksturę na obiekcie, tylko jak ją dokładnie narysować w photoshopie-> tak aby zgadzała się z modelem. Tzn. chciałbym jako jedną teksturę narysować wszystkie elewacje, lukarny, dach itp.

Napisano

dzięki wszystkim za pomoc. Jakby ktoś miał podobny problem, to dokałdną odpowiedź na pytanie znalazłem tutaj :

 

PZDR

Napisano

dzięki wszystkim za pomoc. Jakby ktoś miał podobny problem, to dokałdną odpowiedź na pytanie znalazłem tutaj :

 

PZDR

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności