Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

jestem w trakcie tworzenia dosyć dużego model urbanistycznego. Chiałbym większość detali pokazać na teksturach, zamiast modelować (aby jedna tekstura była przypisana jednemu obiektowi ). Nie wiem jednak jak dokładnie narysować teksturę w photoshopie, tak aby wszystko się zgadzało z modelem, po jej nałożeniu. Czy jest możliwość w 3dsMax rozłożenia gotowego modelu na kłady ? Lub może jest jakiś prostszy sposób ?

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Modyfikator unwrap. Po szczególy odsyłam do Sieci (google) lub do dokumentacji 3dsmaxa.

Napisano
  • Autor

Ale nie chodzi mi o to jak dokładnie rozmieścić teksturę na obiekcie, tylko jak ją dokładnie narysować w photoshopie-> tak aby zgadzała się z modelem. Tzn. chciałbym jako jedną teksturę narysować wszystkie elewacje, lukarny, dach itp.

Napisano
  • Autor

dzięki wszystkim za pomoc. Jakby ktoś miał podobny problem, to dokałdną odpowiedź na pytanie znalazłem tutaj :

 

PZDR

Napisano
  • Autor

dzięki wszystkim za pomoc. Jakby ktoś miał podobny problem, to dokałdną odpowiedź na pytanie znalazłem tutaj :

 

PZDR

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności