Napisano 14 Lipiec 200816 l Witam, jestem w trakcie tworzenia dosyć dużego model urbanistycznego. Chiałbym większość detali pokazać na teksturach, zamiast modelować (aby jedna tekstura była przypisana jednemu obiektowi ). Nie wiem jednak jak dokładnie narysować teksturę w photoshopie, tak aby wszystko się zgadzało z modelem, po jej nałożeniu. Czy jest możliwość w 3dsMax rozłożenia gotowego modelu na kłady ? Lub może jest jakiś prostszy sposób ?
Napisano 14 Lipiec 200816 l Modyfikator unwrap. Po szczególy odsyłam do Sieci (google) lub do dokumentacji 3dsmaxa.
Napisano 14 Lipiec 200816 l Autor Ale nie chodzi mi o to jak dokładnie rozmieścić teksturę na obiekcie, tylko jak ją dokładnie narysować w photoshopie-> tak aby zgadzała się z modelem. Tzn. chciałbym jako jedną teksturę narysować wszystkie elewacje, lukarny, dach itp.
Napisano 14 Lipiec 200816 l Modyfikator Unwrap. I gdzieś tam w nim eksport siatki do pliku graficznego.
Napisano 15 Lipiec 200816 l Autor dzięki wszystkim za pomoc. Jakby ktoś miał podobny problem, to dokałdną odpowiedź na pytanie znalazłem tutaj : PZDR
Napisano 15 Lipiec 200816 l Autor dzięki wszystkim za pomoc. Jakby ktoś miał podobny problem, to dokałdną odpowiedź na pytanie znalazłem tutaj : PZDR
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto