blachu Napisano 15 Lipiec 2008 Napisano 15 Lipiec 2008 jak zrobic zeby tekstura ktora dalem na plana nie wygladala jak kopiowana, monotonna itd? przyklad takiej kopiowanej trawy http://img269.imageshack.us/my.php?image=projektur4.jpg
hcpiter Napisano 15 Lipiec 2008 Napisano 15 Lipiec 2008 mozesz przerobic w Psie ta mape trawy tak zeby nie bylo widac tych przejsc, poprostu z kazdej strony textura musi byc taka sama. U ciebie widac te biale plamy trzeba zlikwidowac i bedzie lepiej :)
blachu Napisano 15 Lipiec 2008 Autor Napisano 15 Lipiec 2008 ok. a jak zrobic zeby te pola tekstur byly wieksze, zeby mniej kwadratow trawy bylo na tym obrzasze?
JunioR Napisano 15 Lipiec 2008 Napisano 15 Lipiec 2008 poczytaj o uvw map, bardzo pomocne narzedzie...
blachu Napisano 15 Lipiec 2008 Autor Napisano 15 Lipiec 2008 dobra, dzieki, rzeczywiscie dobre rozwiazanie to uvw.
blachu Napisano 15 Lipiec 2008 Autor Napisano 15 Lipiec 2008 a przy okazji... pytanie co vraya ...nie mam cienia rzucanego nie wiem czemu...wiecie moze jak ustawic swiatlo Vraylight zeby mi rzucal cien moj budynek?
hcpiter Napisano 15 Lipiec 2008 Napisano 15 Lipiec 2008 do exteriorkow polecam sun and sky, nie ma z nim problemow i ladnie swieci.
blachu Napisano 16 Lipiec 2008 Autor Napisano 16 Lipiec 2008 a jakies ustawienia rendera i swiatla do tego sun & sky mozna prosic? bo do vraylight znalazlem a do sun & sky nie ... tzn ja mam w ogole to tylko vryalight i vraysun bez vraysky....
Osterman Napisano 17 Lipiec 2008 Napisano 17 Lipiec 2008 http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/examples_vraysun_sky.htm www.google.pl
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się