Napisano 15 Lipiec 200816 l jak zrobic zeby tekstura ktora dalem na plana nie wygladala jak kopiowana, monotonna itd? przyklad takiej kopiowanej trawy http://img269.imageshack.us/my.php?image=projektur4.jpg
Napisano 15 Lipiec 200816 l mozesz przerobic w Psie ta mape trawy tak zeby nie bylo widac tych przejsc, poprostu z kazdej strony textura musi byc taka sama. U ciebie widac te biale plamy trzeba zlikwidowac i bedzie lepiej :)
Napisano 15 Lipiec 200816 l Autor ok. a jak zrobic zeby te pola tekstur byly wieksze, zeby mniej kwadratow trawy bylo na tym obrzasze?
Napisano 15 Lipiec 200816 l Autor a przy okazji... pytanie co vraya ...nie mam cienia rzucanego nie wiem czemu...wiecie moze jak ustawic swiatlo Vraylight zeby mi rzucal cien moj budynek?
Napisano 15 Lipiec 200816 l do exteriorkow polecam sun and sky, nie ma z nim problemow i ladnie swieci.
Napisano 16 Lipiec 200816 l Autor a jakies ustawienia rendera i swiatla do tego sun & sky mozna prosic? bo do vraylight znalazlem a do sun & sky nie ... tzn ja mam w ogole to tylko vryalight i vraysun bez vraysky....
Napisano 17 Lipiec 200816 l http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/examples_vraysun_sky.htm www.google.pl
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto