Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Mam problem:)

Dostałem kilka plików z postaciami. Każda jest zrigowana prawie tak samo. Mam ładne suwaczki w attribute editorze

 

attributeexportgf2.th.jpg

 

i teraz pytanie co zrobić żeby wartości z tych suwaczków, jednym słowem pozę, jakoś zapisać do pliku żeby je potem załadować do postaci z drugiego pliku.

 

Pozdro i z góry dzięki

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 752
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

macaroniKazoo.com pobierz sobie toolsy - są tam 2 skrypty do przenoszenia animacji pomiędzy postaciami ;)

 

a bez skryptów ;)

 

w trax edytorze tworzysz klip dla zaznaczonych kontrolerów z atrybutami (tylko dobrze ustaw co ma być zapisane w klipie) - nie musisz tworzyć charakteru. Potem go ładnie sejwujesz i importujesz na 2 postać ;)

Napisano

A widzisz w prawym gornym ten magiczny przycisk Presets?

 

edit:

teraz zauwazylem, ze dobraels sie po prostu do Character Seta i kazdego kanalu, ktory sie w nim znajduje. To nie jest generalnie interfejs do animowania postaci....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.