Gość pawei Napisano 16 Lipiec 2008 Napisano 16 Lipiec 2008 Witam oto moja pierwsza praca zamieszczona na 3dmax (misa z wiśniami przypomina tą tutorialowa bo na początku sama bidulka miała być w scence ale doszedł koc i szkło) powiedzcie co należało by poprawić a co "obleci" prace robiłem ok 5-6 godzin w blenderze2.46 render w internalu.
piksar Napisano 16 Lipiec 2008 Napisano 16 Lipiec 2008 szkło słabiutkie, cienie i światło kiepskie, przez co miska (słabiutka) leciutko lewituje ponad, cieniutkim dywanikiem
Oleksiak Napisano 16 Lipiec 2008 Napisano 16 Lipiec 2008 Witam/y. Serwis to max3d :P Szkło jest a kaustyki nie ma ? Daj jakąś masę tej misce przez wgniecenie koca pod nią podniesie wokół niej - wiadome o co chodzi :p GL.
Gość pawei Napisano 16 Lipiec 2008 Napisano 16 Lipiec 2008 podłubałem w tym trochę szkło chyba lepsze(nie błyszczy tak) z lewitacją miski nie wiem co zrobić (w sumie to nie widzę tej lewitacji ) starałem się oświetlić trochę od dołu żeby był widać ze twardo stoi na kocu. Domyślam się ze dalej jest źle oświetlone więc poradzicie jak to oświetlić
TheCapo Napisano 16 Lipiec 2008 Napisano 16 Lipiec 2008 Ogólnie ja dużej różnicy nie widze pomiędzy tym obrazkiem a tam tym.
Temporal Napisano 16 Lipiec 2008 Napisano 16 Lipiec 2008 GI by sie przydalo, reflekcje na przedmiotach a nie zwykly fakeowany specular i chyba refrackcja w szkle bo jej brak... trawa tez nie zaciekawa za gruba jest
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się