Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam oto moja pierwsza praca zamieszczona na 3dmax (misa z wiśniami przypomina tą tutorialowa bo na początku sama bidulka miała być w scence ale doszedł koc i szkło) powiedzcie co należało by poprawić a co "obleci" prace robiłem ok 5-6 godzin w blenderze2.46 render w internalu.

attachment.php?attachmentid=56475&stc=1&d=1216202836

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 787
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

szkło słabiutkie, cienie i światło kiepskie, przez co miska (słabiutka) leciutko lewituje ponad, cieniutkim dywanikiem

Napisano

Witam/y. Serwis to max3d :P Szkło jest a kaustyki nie ma ? Daj jakąś masę tej misce przez wgniecenie koca pod nią podniesie wokół niej - wiadome o co chodzi :p

 

GL.

Napisano

podłubałem w tym trochę szkło chyba lepsze(nie błyszczy tak) z lewitacją miski nie wiem co zrobić (w sumie to nie widzę tej lewitacji ) starałem się oświetlić trochę od dołu żeby był widać ze twardo stoi na kocu. Domyślam się ze dalej jest źle oświetlone więc poradzicie jak to oświetlić

attachment.php?attachmentid=56481&stc=1&d=1216210776

Napisano

GI by sie przydalo, reflekcje na przedmiotach a nie zwykly fakeowany specular i chyba refrackcja w szkle bo jej brak... trawa tez nie zaciekawa za gruba jest

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności