Napisano 16 Lipiec 200817 l Witam oto moja pierwsza praca zamieszczona na 3dmax (misa z wiśniami przypomina tą tutorialowa bo na początku sama bidulka miała być w scence ale doszedł koc i szkło) powiedzcie co należało by poprawić a co "obleci" prace robiłem ok 5-6 godzin w blenderze2.46 render w internalu.
Napisano 16 Lipiec 200817 l szkło słabiutkie, cienie i światło kiepskie, przez co miska (słabiutka) leciutko lewituje ponad, cieniutkim dywanikiem
Napisano 16 Lipiec 200817 l Witam/y. Serwis to max3d :P Szkło jest a kaustyki nie ma ? Daj jakąś masę tej misce przez wgniecenie koca pod nią podniesie wokół niej - wiadome o co chodzi :p GL.
Napisano 16 Lipiec 200817 l podłubałem w tym trochę szkło chyba lepsze(nie błyszczy tak) z lewitacją miski nie wiem co zrobić (w sumie to nie widzę tej lewitacji ) starałem się oświetlić trochę od dołu żeby był widać ze twardo stoi na kocu. Domyślam się ze dalej jest źle oświetlone więc poradzicie jak to oświetlić
Napisano 16 Lipiec 200817 l GI by sie przydalo, reflekcje na przedmiotach a nie zwykly fakeowany specular i chyba refrackcja w szkle bo jej brak... trawa tez nie zaciekawa za gruba jest
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto