Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich,

 

Dawno nie zaglądałem na forum, moja przygoda z 3D musiała się drastycznie skończyć pewnego dnia, lecz teraz wracam do realizacji marzeń ;) i proszę o kilka porad dotyczących tematu tego wątku.

 

Będę brał udział przy tworzeniu aplikacji 3d. Moim zadaniem będzie modelowanie postaci i stąd moje pytanie, czego się wystrzegać, czy są jakieś basic rules których powinienem się trzymać modelując postać? Jak definiować level of detail? Zachowywać skalowalność obiektu itd.

 

Pozdrawiam,

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Tego niestety nie do końca wiem. Prawdopodobnie coś na kształt google lively. Postać ma być w pełni animowalna, między 10k a 50k poly. Tutaj pojawia się pytanie z mojej strony. Czy konieczne jest zamienianie wszystkich quadów na trójkąty? Czy po prostu mogę używać także trójkątów w modelowaniu. Tak samo jak za pomocą max'a definiować level od detail?




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności