teluumen Napisano 17 Lipiec 2008 Napisano 17 Lipiec 2008 Witam wszystkich, Dawno nie zaglądałem na forum, moja przygoda z 3D musiała się drastycznie skończyć pewnego dnia, lecz teraz wracam do realizacji marzeń ;) i proszę o kilka porad dotyczących tematu tego wątku. Będę brał udział przy tworzeniu aplikacji 3d. Moim zadaniem będzie modelowanie postaci i stąd moje pytanie, czego się wystrzegać, czy są jakieś basic rules których powinienem się trzymać modelując postać? Jak definiować level of detail? Zachowywać skalowalność obiektu itd. Pozdrawiam,
Muminek Napisano 18 Lipiec 2008 Napisano 18 Lipiec 2008 Jak definiować level of detail? Z Pozdrawiam, Limity powinny być w dokumentacji silnika graficznego.
teluumen Napisano 21 Lipiec 2008 Autor Napisano 21 Lipiec 2008 Tego niestety nie do końca wiem. Prawdopodobnie coś na kształt google lively. Postać ma być w pełni animowalna, między 10k a 50k poly. Tutaj pojawia się pytanie z mojej strony. Czy konieczne jest zamienianie wszystkich quadów na trójkąty? Czy po prostu mogę używać także trójkątów w modelowaniu. Tak samo jak za pomocą max'a definiować level od detail?
Rekomendowane odpowiedzi