Napisano 18 Lipiec 200816 l witam. mam problem. nadaje materialy ladnie pieknie, pozniej wrzucam jakies tekstury do slota, klikam show map in viewport a on dla kazdej tekstury mi zwraca czarne polygony :/ co zrobic zebym spowrotem mogl tekstury widziec. to strasznie przeszkadza :/ pozdrawiam.
Napisano 18 Lipiec 200816 l Autor the_fgdf, mozliwe. niepomyslalem o tym. zobacze jak wyrenderuje scene.
Napisano 18 Lipiec 200816 l 1) a używałeś na tych obiektach extrude? 2) Byc może masz jakieś ukryte polygony (nie widac ich tylko w viewporcie w renderingu juz tak) 3) Na innych obiektach widac tekstury w viewporcie czy tez renderingu? 4) Jesli tez nie zobacz czy nie masz zaznaczonej opcji "disabled textures" w opcjach viewportu 5) moze to też coś związanego UVW ?
Napisano 18 Lipiec 200816 l Autor the_fgdf, juz chyba mam rozwiazanie.. te tekstury maja ponad 14 MB. oczywiscie chcac wrzucic teksture na model tez trzeba miec ramu bo bedzie zmulalo. co sie okazalo wrzucilem teksture mniejsza i jakas dupna taka dla testu i poszlo i ja bylo widac normalnie. moze kompowi niestarcza ramu na wyswietlenie tekstur xD skopiowalem sobie kulke w ME i dodalem ciemniejsza teksture troche zeby 2 miec rozne i chcialem zaladowac tekstury jakies wieksze i.... albo sie nieda albo MEMORY ERROR xD tylko male teksturki da rade ladowac. wszystko przez ten projekt bo mi zzera ram cos mi sie wydaje i dla tekstur niestarcza xD. pozdrawiam.
Napisano 18 Lipiec 200816 l no pytanie jest takie. po co ci takie wielgachne textury n drzwiach od szafy?
Napisano 18 Lipiec 200816 l Też mam ten problem w jednej scenie, ale moim zdaniem to wina Visty... Z Vistą od zawsze jestem na noże... i ona to dobrze, wiedźma, wie...
Napisano 18 Lipiec 200816 l Autor tak sie sklada ze mam XP. co do tekstur to nie wiem do czego jakiej wielkosci tekstury wykorzystywac i obliczac to jakos. poprostu mialem taka teksture i ja wykorzystalem.
Napisano 18 Lipiec 200816 l Jeśli na renderze finalnym drzwi szafy będą miały np 200/100pix, to nie widzę powodu, by ich tekstura była większa niż 400/200, tylko po to, by dać pole do popisu dla prawidłowego AA.
Napisano 18 Lipiec 200816 l ja tak sobie mysle ze ta twoja scena nie ma za gestych obiektow? nigdy siatek nie pokazywales i mysle ze chyba masz jakas super gestosc nasrana i ci sie caly projekt przez to dlawi
Napisano 19 Lipiec 200816 l Autor Temporal, wlasnie tak sie dzieje przez to ze scena ma poly zaduzo i niestarcza na wczytanie tekstur. jak wlaczylem ponownie maxa to tekstury poszly ale pozniej w ME sie niechcialy ladowac i fatal errory byly ze memory za malo i ze moge sie zle renderowac materialy pozneij xD wiec powylaczalem pokazywanie tekstur teraz na obiektach xD
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto