Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

W maxie stworzyłem sobie taki mały domek. O teksturowałem go i wsadziłem do gry. Jednak kiedy wejdę na ten obiekt postać robi się ciemniejsza (tak czarna). Może ktoś wie jak to naprawić?

 

Gra to GTA: San Andreas.

 

A tak to wygląda

 

Normalnie:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/523f26e0b591003c.html

 

A tu zaciemniona:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/907b21af1519fd5d.html

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 843
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

moze to kwestia normalnych tego modelu, moze ich nie zapisujesz, ale jest z nimi jakis problem - np. sa odwrocone, moze to kwestia konwersji i zapisu do danego formatu, sprobuj zwrocic uwage na Face lub Vertex Normals przy zapisie...

Napisano
  • Autor
ale co? na dach domku wszedles?
Tak się robi "NA" obiekcie jak po nim chodzę. Jak jestem postacią np. pod dachem czy tam z boku to postać jest normalna.

 

to jakis bug oswietlenia
Wątpię. Jest spor modów do tej gry zrobione (np. budynki, wyspy) i tam normalnie widać postać

 

Hmm...z tego co pamiętam gta ma modele z jakimś rozszerzeniem którego max nie ma chyba.Konwertowałeś to?
Owszem, standardowo nie posiada ale są stworzone pluginy do maxa które pozwalają zapisać model do tego formatu co gra wymaga.

 

moze to kwestia normalnych tego modelu, moze ich nie zapisujesz, ale jest z nimi jakis problem - np. sa odwrocone, moze to kwestia konwersji i zapisu do danego formatu
No właśnie nie, normalnie widać. Z tego co czytałem na forach poświęconych tej grze model należy jakoś oświetlić (czy coś takiego!) ale niestety nikt jak na razie nie podzielił się tą informacją.

 

sprobuj zwrocic uwage na Face lub Vertex Normals przy zapisie...
Właśnie zerknołem teraz i jest dane na "Normals" więc to nie to
Napisano

hehe a to nie jest tak ze ty wszedles w ten dom i kamera jest za sciana a swiatlo nie wchodzi przez obiekt?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności