olopl Napisano 18 Lipiec 2008 Share Napisano 18 Lipiec 2008 W maxie stworzyłem sobie taki mały domek. O teksturowałem go i wsadziłem do gry. Jednak kiedy wejdę na ten obiekt postać robi się ciemniejsza (tak czarna). Może ktoś wie jak to naprawić? Gra to GTA: San Andreas. A tak to wygląda Normalnie: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/523f26e0b591003c.html A tu zaciemniona: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/907b21af1519fd5d.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JmTm00 Napisano 18 Lipiec 2008 Share Napisano 18 Lipiec 2008 ale co? na dach domku wszedles? to jakis bug oswietlenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Black Pantera Napisano 18 Lipiec 2008 Share Napisano 18 Lipiec 2008 Hmm...z tego co pamiętam gta ma modele z jakimś rozszerzeniem którego max nie ma chyba.Konwertowałeś to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mateusz_s Napisano 18 Lipiec 2008 Share Napisano 18 Lipiec 2008 moze to kwestia normalnych tego modelu, moze ich nie zapisujesz, ale jest z nimi jakis problem - np. sa odwrocone, moze to kwestia konwersji i zapisu do danego formatu, sprobuj zwrocic uwage na Face lub Vertex Normals przy zapisie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olopl Napisano 18 Lipiec 2008 Autor Share Napisano 18 Lipiec 2008 ale co? na dach domku wszedles?Tak się robi "NA" obiekcie jak po nim chodzę. Jak jestem postacią np. pod dachem czy tam z boku to postać jest normalna. to jakis bug oswietleniaWątpię. Jest spor modów do tej gry zrobione (np. budynki, wyspy) i tam normalnie widać postać Hmm...z tego co pamiętam gta ma modele z jakimś rozszerzeniem którego max nie ma chyba.Konwertowałeś to?Owszem, standardowo nie posiada ale są stworzone pluginy do maxa które pozwalają zapisać model do tego formatu co gra wymaga. moze to kwestia normalnych tego modelu, moze ich nie zapisujesz, ale jest z nimi jakis problem - np. sa odwrocone, moze to kwestia konwersji i zapisu do danego formatuNo właśnie nie, normalnie widać. Z tego co czytałem na forach poświęconych tej grze model należy jakoś oświetlić (czy coś takiego!) ale niestety nikt jak na razie nie podzielił się tą informacją. sprobuj zwrocic uwage na Face lub Vertex Normals przy zapisie...Właśnie zerknołem teraz i jest dane na "Normals" więc to nie to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 18 Lipiec 2008 Share Napisano 18 Lipiec 2008 hehe a to nie jest tak ze ty wszedles w ten dom i kamera jest za sciana a swiatlo nie wchodzi przez obiekt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się