Vaphell Napisano 10 Luty 2004 Napisano 10 Luty 2004 To jest nedzny, wazacy jakies 1700 tri darkelfopodobny humanoid....
Vaphell Napisano 10 Luty 2004 Autor Napisano 10 Luty 2004 ... a to tenze humanoid z zaczatkami tekstury... Slabo mi to idzie, gacie jeszcze niepofaldowane, miesni nie wykryto ehhhh... powinienem isc na praktyki teksturowania do jakiegos wypasa :D Juz nie wspomne ze zielonego pojecia nie mam jak metalowe czesci malowac :/
Master Kiełbaster Napisano 10 Luty 2004 Napisano 10 Luty 2004 Nie za wysoko podciągnięte są te spodnie :D Proponuje dociągnąć je do pach :)
Chris Napisano 10 Luty 2004 Napisano 10 Luty 2004 Zgadzam się z masterem. Cala teksturka brzucha (te mięśnie) są też ciut za wysoko
General Straw Napisano 10 Luty 2004 Napisano 10 Luty 2004 Generalnie palcy w grach sie nie animuje, a juz na pewno nie tak nisko poligonowych postaci, i do tego dlonie tak wyprostowane wygladaja komicznie. Powinienes je wymodelowac w bardziej naturalnej pozycji.
Vaphell Napisano 10 Luty 2004 Autor Napisano 10 Luty 2004 Po pierwsze: gacie mialy byc wysoko, tak nieco w stylu torreadorow :) Po drugie: z miesniami jest faktycznie lipa :) Po trzecie: zdaje sobie sprawe ze na palce szkoda trigonow ale obczajajac jakies swiatowe forum wypatrzylem taka ciekawostke jak wymodelowany jedynie palec wskazujacy i kciuk, reszta w jednym kawalku. Uznalem ze sprawdze jaki to daje efekt :) Nie moge zgodzic sie, ze przy takiej puli trigonow nie modeluje sie palcow - zdaje mi sie ze blizzardziuchy przy postaciach o niebo mniej dokladnie wymodelowanych (czworoboczne chyba rece i nogi?) wysmazyli piekny komplet palcow :) BTW tekstura 1x1024x1024
General Straw Napisano 10 Luty 2004 Napisano 10 Luty 2004 :) Nie zrozumiales mnie. Chodzilo mi o to ze wymodelowales palce wyprostowane. A to nie jest naturalne ulozenie palcow. :)
Vaphell Napisano 11 Luty 2004 Autor Napisano 11 Luty 2004 Oki, skumalem :) ... Myslalem ze chodzilo Ci o to ze sie nie modeluje palcow a nie animuje. Zapamietam :D Skoro juz zawitales do tego skromnego wateczku, to moze udzielisz n00bowi paru rad, jak miodnie teksturowac? :P Chetnie bym sie dowiedzial jak trzaskasz taki zajebisty metal w swoich prackach (i nie tylko ja zapewne :) )
General Straw Napisano 11 Luty 2004 Napisano 11 Luty 2004 Nie mam zadnego \"tajnego sposobu\". Caly bajer polega na odpowiednim narysowaniu odbic swiatla. Nabywa sie tej umiejetnosci z czasem :)
Vaphell Napisano 11 Luty 2004 Autor Napisano 11 Luty 2004 Zapewne, ale trzeba znac myki, przecie sprayem tego sie raczej nie maluje, a ja na razie tworzenie texturki do tego sprowadzam :) Z \'zaawansowanych\' rzeczy to lajerow uzywam :D
Archangel Napisano 11 Luty 2004 Napisano 11 Luty 2004 tak mi sie szczerze mowiac sreniasto to podoba...lubie takie giercowe postacie a i pomsl nie jest zly tylko musisz jeszcze nad wykonaniem troche popracowac....w grach 90% sukcesu te dobre tekstury zakrywajace niedostatki siatki....
Vaphell Napisano 11 Luty 2004 Autor Napisano 11 Luty 2004 heh, texturka jest szitna i ale caly czas ja rzezbie, coz moge rzec... za jakis czas zapdejtuje nowymi picsami. Przepraszam za spamowanie forum nieukonczona pracka :) Pocieszam sie ze nie takie gnioty widzialem na tym forum :P
darkelf Napisano 12 Luty 2004 Napisano 12 Luty 2004 teksturka szitna, ale postac tez bym troche poprawil - anatomia taka rozna :)
giorgione Napisano 13 Luty 2004 Napisano 13 Luty 2004 Niop - lekko te nogi i buty - i teksturka do poprawki:P :D:D:D Pozdr Giorgione
Vaphell Napisano 16 Luty 2004 Autor Napisano 16 Luty 2004 Zapowiadalem update i oto on :D Jak widać kolega sie opalil i zaliczyl pare godzin w salonie tatuazu :) Odnosnie geometrii ludka, to juz dawno stracilem wyczucie - tyle razy jakis vertex mi sie nie podobal i nim machalem na wszystkie strony, ze juz nic nie widze :D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się