Napisano 10 Luty 200421 l Autor ... a to tenze humanoid z zaczatkami tekstury... Slabo mi to idzie, gacie jeszcze niepofaldowane, miesni nie wykryto ehhhh... powinienem isc na praktyki teksturowania do jakiegos wypasa :D Juz nie wspomne ze zielonego pojecia nie mam jak metalowe czesci malowac :/
Napisano 10 Luty 200421 l Nie za wysoko podciągnięte są te spodnie :D Proponuje dociągnąć je do pach :)
Napisano 10 Luty 200421 l Zgadzam się z masterem. Cala teksturka brzucha (te mięśnie) są też ciut za wysoko
Napisano 10 Luty 200421 l Generalnie palcy w grach sie nie animuje, a juz na pewno nie tak nisko poligonowych postaci, i do tego dlonie tak wyprostowane wygladaja komicznie. Powinienes je wymodelowac w bardziej naturalnej pozycji.
Napisano 10 Luty 200421 l Autor Po pierwsze: gacie mialy byc wysoko, tak nieco w stylu torreadorow :) Po drugie: z miesniami jest faktycznie lipa :) Po trzecie: zdaje sobie sprawe ze na palce szkoda trigonow ale obczajajac jakies swiatowe forum wypatrzylem taka ciekawostke jak wymodelowany jedynie palec wskazujacy i kciuk, reszta w jednym kawalku. Uznalem ze sprawdze jaki to daje efekt :) Nie moge zgodzic sie, ze przy takiej puli trigonow nie modeluje sie palcow - zdaje mi sie ze blizzardziuchy przy postaciach o niebo mniej dokladnie wymodelowanych (czworoboczne chyba rece i nogi?) wysmazyli piekny komplet palcow :) BTW tekstura 1x1024x1024
Napisano 10 Luty 200421 l :) Nie zrozumiales mnie. Chodzilo mi o to ze wymodelowales palce wyprostowane. A to nie jest naturalne ulozenie palcow. :)
Napisano 11 Luty 200421 l Autor Oki, skumalem :) ... Myslalem ze chodzilo Ci o to ze sie nie modeluje palcow a nie animuje. Zapamietam :D Skoro juz zawitales do tego skromnego wateczku, to moze udzielisz n00bowi paru rad, jak miodnie teksturowac? :P Chetnie bym sie dowiedzial jak trzaskasz taki zajebisty metal w swoich prackach (i nie tylko ja zapewne :) )
Napisano 11 Luty 200421 l Nie mam zadnego \"tajnego sposobu\". Caly bajer polega na odpowiednim narysowaniu odbic swiatla. Nabywa sie tej umiejetnosci z czasem :)
Napisano 11 Luty 200421 l Autor Zapewne, ale trzeba znac myki, przecie sprayem tego sie raczej nie maluje, a ja na razie tworzenie texturki do tego sprowadzam :) Z \'zaawansowanych\' rzeczy to lajerow uzywam :D
Napisano 11 Luty 200421 l tak mi sie szczerze mowiac sreniasto to podoba...lubie takie giercowe postacie a i pomsl nie jest zly tylko musisz jeszcze nad wykonaniem troche popracowac....w grach 90% sukcesu te dobre tekstury zakrywajace niedostatki siatki....
Napisano 11 Luty 200421 l Autor heh, texturka jest szitna i ale caly czas ja rzezbie, coz moge rzec... za jakis czas zapdejtuje nowymi picsami. Przepraszam za spamowanie forum nieukonczona pracka :) Pocieszam sie ze nie takie gnioty widzialem na tym forum :P
Napisano 12 Luty 200421 l teksturka szitna, ale postac tez bym troche poprawil - anatomia taka rozna :)
Napisano 13 Luty 200421 l Niop - lekko te nogi i buty - i teksturka do poprawki:P :D:D:D Pozdr Giorgione
Napisano 16 Luty 200421 l Autor Zapowiadalem update i oto on :D Jak widać kolega sie opalil i zaliczyl pare godzin w salonie tatuazu :) Odnosnie geometrii ludka, to juz dawno stracilem wyczucie - tyle razy jakis vertex mi sie nie podobal i nim machalem na wszystkie strony, ze juz nic nie widze :D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto