Gost Napisano 18 Lipiec 2008 Napisano 18 Lipiec 2008 Witam. Mam problem z automapowaniem. Nie wiem dlaczego przykładowy Box, z mapą uv i automatycznie rozłożoną na niej siatką mapuje sie w tak dziwny sposób jak na screenie. Jaki moze być tego powód?
mirach Napisano 18 Lipiec 2008 Napisano 18 Lipiec 2008 Wyglada jakby te mapowanie w ogole nie wplywalo na texture. Textura i mapowanie na tym samym kanale UV ?
Tomala Napisano 18 Lipiec 2008 Napisano 18 Lipiec 2008 Właśnie, box wygląda jakby miał mapowanie face czyli na każdy poygon cała textura.
Gost Napisano 18 Lipiec 2008 Autor Napisano 18 Lipiec 2008 mirach - własnie sprawdziłem i rzeczywiście są na innych kanałach, ale jak ustawie te same to nic nie daje, a jedynie w edytorze UVW cała siatka sie resetuje. I nie wiem co jest..., moze coś źle robie? Jak byście mieli jakiś tutek lub pomysł na rozwiązanie tego problemu to prosze o pomoc
mirach Napisano 18 Lipiec 2008 Napisano 18 Lipiec 2008 Jak juz zmapowales na jakims kanale, to zostaw. Zmien poprostu w teksturze w material editorze z ktorego kanalu kozysta mapa.
Gost Napisano 18 Lipiec 2008 Autor Napisano 18 Lipiec 2008 Kurcze...wielkie dzięki :D wszystko juz jest ok ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się