Jump to content

Featured Replies

Posted

Witam,

Tamten projekt niestety popadł w ruinę :).Dlatego otworzyłem nowy.Póki co jestem w fazie testowania świateł i to na nich głównie się chce skupić.Co tam zatem mam : 3 Vray Light każde po 30 multiplier i kolor kremowy (?) , jedno Vray Sun Light , kamera Vray Psyhical , do environment wrzuciłem VraySky , tak samo w ustawieniach rendera.Indirect Illumination (low - test ) + Light Cache:

60bf8fa09027911c.jpg

  • Replies 13
  • Views 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Wydaje mi się, że jeśli chcesz ćwiczyć oświetlenie to koniecznie musisz dać meble i resztę obiektów. W pustym pokoju co możesz ćwiczyć? Praktycznie nic.

jak teraz ustawisz swiatlo to jak dasz modele to i tak bedziesz musial kombinowac. musisz zrobic tak zeby z modelami ladnie to wspolgralo. a tak bedziesz kilka razy musial ustawiac.

 

 

pozdrawiam.

  • Author

Kurczę mam taki problem:Tworzę mapę Vray Mtl daję w kanał diffuse tekstury , i podczas renderu textura jest dziwnie "przepalona kolorami".Co mam zrobić by odzyskać naturalny kolor?

  • Author

Na obrazie widać ten problem.Kolory powinny być chłodne , a nie pastylkowe.

Sorry za double post , pospieszyłem się.

Yyy...co to sa pastylkowe kolory??

Coś maleńki ten pokoik, albo kadr dziwny. I zrób większy render, bo mało widać.

na kolor obiektow zasadniczy wplyw ma oswietlenie:) w photoshopie tez mozna troche poprawic, ogolnie to tym sie teraz nie przejmuj az tak...dodaj troche mebli, przede wszystkim POPRAW KADR i jednoczesnie testuj rozne warianty oswietlenia, color mappingu i innych...nie ma recepty na oswietlenie kazdego wnetrza, kazde jest inne, a kazde wnetrze mozna oswietlic na wiele roznych sposobow...testuj testuj, w koncu znajdziesz swoj stajl:) reasumujac, dodaj jakies meble, wtedy dobierz dobrze ujecie (poeksperymentuj z fov kamery zeby uchwycic wieksza przestrzen) i wtedy sprawdz jak to wyglada przy danym oswietleniu...tak jak poprzednicy, nie ma co testowac oswietlenia przy pustych 4 scianach

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy