Razor_ Napisano 27 Lipiec 2008 Napisano 27 Lipiec 2008 Witam wszystkich. Po dłuższej przerwie, w oczekiwaniu na nowego kompa postanowiłem zrobić scenkę, która będzie przedstawiać jakąś starą wieżę. Mam pewien problem z ustawieniem tła, chciałbym wrzucić tam jakieś niebo ale nie wiem jak to zrobić. Max 2009+Vray Pozdro Razor_
Temporal Napisano 27 Lipiec 2008 Napisano 27 Lipiec 2008 no narazie fajnie ale bedzie bardziej co oceniac jak dojda materialy/texturki
adam_m Napisano 27 Lipiec 2008 Napisano 27 Lipiec 2008 Niebo na plane'a lub sferę możesz wrzucić lub do enviro w background. Ostatecznie możesz zmontować tlo w ps.
Razor_ Napisano 27 Lipiec 2008 Autor Napisano 27 Lipiec 2008 Mały upek. Zaznaczam, że to moja pierwsza większa próba teksturowania. Wcześniej nie pozwalały mi na to umiejętności i częściej słaba konfiguracja kompa. Komentujcie
Temporal Napisano 27 Lipiec 2008 Napisano 27 Lipiec 2008 O ile modele byly fajne to material lezy i kwiczy :/ jakis bump albo lepiej disp by sie przydal moze lekki specular badz reflect jesli ma byc tak poprawnie (spec raczej wystarczy bo cegly nie swieca sie az tak xD) no i jakas roznorodnosc w diffuse. Jakies zabrudzenia itp a tak na calosc modelu poszly te same cegly i wyglada to dosc nienaturalnie.
freeqstyler Napisano 27 Lipiec 2008 Napisano 27 Lipiec 2008 Nie wygląda to najciekawiej- zwykła, powtarzalna tekstura cegieł. Może nieco odrapanego tynku, bądź spustoszenie w drewnianych elementach- nadłamane, przegniłe belki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się