tob01 Napisano 27 Lipiec 2008 Napisano 27 Lipiec 2008 Postanowiłem poduczyć się ms'a na tym modelu zrobione mam tyle: ale nie jest za wesoło, co widać to tutaj I tutaj: i siatka(malo czytelna, mam 15' :D) proszę o pomoc z tym, moge dać jakies fragmenty siatki blizej, czy cuś
eco Napisano 27 Lipiec 2008 Napisano 27 Lipiec 2008 ...szczerze mowiac to nie robilbym tego pod ms - jakos mi nie pasuje tutaj taka technika - po prostu bym fillet'owal krawedzie - na finiszu poly o wielu wierzcholkach bym nieco pocial - ostatecznie model i tak bedzie czystszy i bedzie mial mniej poly niz po uzyciu ms
marcin wuu Napisano 27 Lipiec 2008 Napisano 27 Lipiec 2008 nie kumam o co ci chodzi z "czytelną siatką" - co, na finalnym renderze będzie widać siatke? na takim prościutkim kształcie albo daruj sobie subd jak radzi eco, albo dowal parę edgeloopów, ścieśnij i będzie git.
KamillM Napisano 27 Lipiec 2008 Napisano 27 Lipiec 2008 Kolega nie pytał jakim sposobem ma to zrobić, a wyraźnie napisał, że chce się poduczyć ms, więc nie wiem o co Wam chodzi ;] Dałeś chamfer na te krawędzie? Bo to tak wygląda, jakby vertexy przy końcu krawędzi były połączone - nie wiem czy rozumiesz o co mi chodzi ;p Najlepiej daj zbliżenie na to miejsce, bo z tego to nic nie widać.
marcin wuu Napisano 27 Lipiec 2008 Napisano 27 Lipiec 2008 a dla mnie wygląda jakby było za rzadko w tych rogach. przesun te edgeloopy bliżej narożników i będzie git.
tob01 Napisano 27 Lipiec 2008 Autor Napisano 27 Lipiec 2008 marcin wuu, mało czytalny ogolnie ten screen bo w malej rozdzielczosci, ponieważ moj monitor obsluguje tylko 1024x768 : tu, zzoomowany screen :) sa tam chamfery, na kazdej ostrej krawedzi, bede kombinował, wiem ze przy chamferze powinien isc rzadek poly ale to i tak nie wyglada dobrze
KamillM Napisano 27 Lipiec 2008 Napisano 27 Lipiec 2008 Nic dziwnego, że tak brzydko wychodzi. Chamfer nakłada się na wszystkie krawędzie, które chcesz by były ostre. Różne wartości dają różny stopień ostrości. Zrób to tak jak pokazałem niżej a będzie git. Czerwone do usunięcia, zielone do zrobienia :)
tob01 Napisano 27 Lipiec 2008 Autor Napisano 27 Lipiec 2008 a faktycznie zapomnialem o tych "wewnatrz" :P jak narazie podokladalem troche edgesow po bokach i jakos to wyglada, dzieki za pomoc, jak bede mial więcej modelu to sie odezwe :) na dzis tyle:
tob01 Napisano 28 Lipiec 2008 Autor Napisano 28 Lipiec 2008 ms ma tylko przod, na tyle sobie dałem spokój :P
KamillM Napisano 28 Lipiec 2008 Napisano 28 Lipiec 2008 No bardzo fajnie Ci to wyszło, choć modelik nie za skomplikowany ;) Wtyczki mogłyby wchodzić trochę dalej, bo tak to kończą się na tej blaszce i wydają się ślepe. Zamierzasz to tak zostawić czy wyrenderować to ładnie?
tob01 Napisano 30 Lipiec 2008 Autor Napisano 30 Lipiec 2008 nie wiem jak to przedstawic, wiem ze napisy cos tam pomoga ale jeszcze sie zastanawiam czy meczyc sie z tekstura czy modelowac je... ale i tak w tym bialym otoczeniu materialy wygladaja słabo... jakies pomysly? 1
mirach Napisano 30 Lipiec 2008 Napisano 30 Lipiec 2008 Skoro robisz 1 obiekt na zblizeniu, to ja bym probowal modelowac napisy. Co do wygladu, musisz zrobic studio, albo jakas HDRke wynalesc zeby cos sie odbijalo, inaczej wszystkie te blyszczace plastiki itp beda wygladac plasko.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się