Jump to content

Orion N500E


tob01

Recommended Posts

Postanowiłem poduczyć się ms'a na tym modelu

zrobione mam tyle: 1217167023.jpg

ale nie jest za wesoło, co widać to tutaj1217167209.jpg

 

 

I tutaj:

1217167268.jpg

i siatka(malo czytelna, mam 15' :D)

 

 

1217167334.jpg

 

proszę o pomoc z tym, moge dać jakies fragmenty siatki blizej, czy cuś

Link to comment
Share on other sites

...szczerze mowiac to nie robilbym tego pod ms - jakos mi nie pasuje tutaj taka technika - po prostu bym fillet'owal krawedzie - na finiszu poly o wielu wierzcholkach bym nieco pocial - ostatecznie model i tak bedzie czystszy i bedzie mial mniej poly niz po uzyciu ms

Link to comment
Share on other sites

Kolega nie pytał jakim sposobem ma to zrobić, a wyraźnie napisał, że chce się poduczyć ms, więc nie wiem o co Wam chodzi ;]

 

Dałeś chamfer na te krawędzie? Bo to tak wygląda, jakby vertexy przy końcu krawędzi były połączone - nie wiem czy rozumiesz o co mi chodzi ;p Najlepiej daj zbliżenie na to miejsce, bo z tego to nic nie widać.

Link to comment
Share on other sites

marcin wuu, mało czytalny ogolnie ten screen bo w malej rozdzielczosci, ponieważ moj monitor obsluguje tylko 1024x768 :

 

tu, zzoomowany screen :)

1217186878.jpg

sa tam chamfery, na kazdej ostrej krawedzi,

 

bede kombinował, wiem ze przy chamferze powinien isc rzadek poly ale to i tak nie wyglada dobrze

Link to comment
Share on other sites

Nic dziwnego, że tak brzydko wychodzi. Chamfer nakłada się na wszystkie krawędzie, które chcesz by były ostre. Różne wartości dają różny stopień ostrości. Zrób to tak jak pokazałem niżej a będzie git. Czerwone do usunięcia, zielone do zrobienia :)

ae288460351aac9b419dec22bc0d7t.jpg

Link to comment
Share on other sites

a faktycznie zapomnialem o tych "wewnatrz" :P jak narazie podokladalem troche edgesow po bokach i jakos to wyglada, dzieki za pomoc, jak bede mial więcej modelu to sie odezwe :)

 

na dzis tyle:

 

1217202226.jpg

Link to comment
Share on other sites

No bardzo fajnie Ci to wyszło, choć modelik nie za skomplikowany ;) Wtyczki mogłyby wchodzić trochę dalej, bo tak to kończą się na tej blaszce i wydają się ślepe. Zamierzasz to tak zostawić czy wyrenderować to ładnie?

Link to comment
Share on other sites

1217418419.jpg

nie wiem jak to przedstawic, wiem ze napisy cos tam pomoga ale jeszcze sie zastanawiam czy meczyc sie z tekstura czy modelowac je...

ale i tak w tym bialym otoczeniu materialy wygladaja słabo... jakies pomysly?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Skoro robisz 1 obiekt na zblizeniu, to ja bym probowal modelowac napisy. Co do wygladu, musisz zrobic studio, albo jakas HDRke wynalesc zeby cos sie odbijalo, inaczej wszystkie te blyszczace plastiki itp beda wygladac plasko.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy