pablo102 Napisano 28 Lipiec 2008 Share Napisano 28 Lipiec 2008 Witam, czy ktoś wie jak pozamykać te dziury?(załącznik) Model pergolki to jeden extrudowany z linii cada obiekt, podzielony na poszczególne belki mapą opacity. Mapa ta w kanale drugim z UVW mapping ustawionym na box, zresztą zmiana rodzaju nie pomogła. Szuka czegoś w rodzaju cap holes, ale faktycznie mam tylko jeden obiekt, więc to nie pomaga. Any ideas? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 28 Lipiec 2008 Share Napisano 28 Lipiec 2008 wymodeluj te 10 boxów inaczej nie da rady. ewentualnie możesz plane'ami pozatykać te dziury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arev Napisano 28 Lipiec 2008 Share Napisano 28 Lipiec 2008 Boolean albo VrayDispMod + Water level. Ale i tak lepiej to wymodelować, kilka minut roboty przecież. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pablo102 Napisano 28 Lipiec 2008 Autor Share Napisano 28 Lipiec 2008 dzieki. Rzeczywiście zrobie osobne boxy i po problemie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
carlosss Napisano 28 Lipiec 2008 Share Napisano 28 Lipiec 2008 emmm jak dla mnie to cap i po problemie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się