Kolin101 Napisano 28 Lipiec 2008 Napisano 28 Lipiec 2008 Witam. Dzisiaj gdy modelowałem model broni do gry powycinałem zbędne polygony. I gdy je wycinałem między ściankami Box'a zrobiło się czarno. i teraz mam pytanie: Jak zrobić żeby między tymi ściankami nie było tego czarnego tylko były te ścianki połączone już w wymodelowanym box'ie ?
sly Napisano 28 Lipiec 2008 Napisano 28 Lipiec 2008 bridge...w (3)faces... albo weld...lub collapse w (1)point, jeśli chcesz pozamykać szczelinki. chyba pozdrawiam.
Kolin101 Napisano 29 Lipiec 2008 Autor Napisano 29 Lipiec 2008 A gdzie te opcje znaleźć? Bo w edytorach ich nie ma.
adam_m Napisano 29 Lipiec 2008 Napisano 29 Lipiec 2008 A gdzie te opcje znaleźć? Bo w edytorach ich nie ma. Jak przekonwertujesz boxa do editable poly to znajdziesz te polecenia zaznaczając edge lub face.
Kolin101 Napisano 29 Lipiec 2008 Autor Napisano 29 Lipiec 2008 no mam to. Ale co dalej ? jak wybieram nic się nie dzieje i miałeś na myśli edit poly jak mówiłeś editable poly tak ? A nie już mam. Po prostu trzeba potem nacisnąć create i zaznaczać wierzchołki ;-p Tylko mam pytanie: Czy nie dało by się jakos automatycznie zakryć niż tak klikać każdy wierzchołek z osobna ?
claude Napisano 29 Lipiec 2008 Napisano 29 Lipiec 2008 zobacz czy dzióra zaznacza ci się jako border i zrób cap hole, ale nadaj modifikator cap hole, albo przejdz do plygon i crate - zaznaczasz wierzchołki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się