Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Dzisiaj gdy modelowałem model broni do gry powycinałem zbędne polygony. I gdy je wycinałem między ściankami Box'a zrobiło się czarno. i teraz mam pytanie:

 

Jak zrobić żeby między tymi ściankami nie było tego czarnego tylko były te ścianki połączone już w wymodelowanym box'ie ?

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano
A gdzie te opcje znaleźć? Bo w edytorach ich nie ma.

Jak przekonwertujesz boxa do editable poly to znajdziesz te polecenia zaznaczając edge lub face.

Napisano

no mam to. Ale co dalej ? jak wybieram nic się nie dzieje i miałeś na myśli edit poly jak mówiłeś editable poly tak ?

 

 

A nie już mam. Po prostu trzeba potem nacisnąć create i zaznaczać wierzchołki ;-p

 

Tylko mam pytanie:

Czy nie dało by się jakos automatycznie zakryć niż tak klikać każdy wierzchołek z osobna ?

Napisano

zobacz czy dzióra zaznacza ci się jako border i zrób cap hole, ale nadaj modifikator cap hole, albo przejdz do plygon i crate - zaznaczasz wierzchołki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności