Napisano 28 Lipiec 200816 l Witam. Dzisiaj gdy modelowałem model broni do gry powycinałem zbędne polygony. I gdy je wycinałem między ściankami Box'a zrobiło się czarno. i teraz mam pytanie: Jak zrobić żeby między tymi ściankami nie było tego czarnego tylko były te ścianki połączone już w wymodelowanym box'ie ?
Napisano 28 Lipiec 200816 l bridge...w (3)faces... albo weld...lub collapse w (1)point, jeśli chcesz pozamykać szczelinki. chyba pozdrawiam.
Napisano 29 Lipiec 200816 l A gdzie te opcje znaleźć? Bo w edytorach ich nie ma. Jak przekonwertujesz boxa do editable poly to znajdziesz te polecenia zaznaczając edge lub face.
Napisano 29 Lipiec 200816 l Autor no mam to. Ale co dalej ? jak wybieram nic się nie dzieje i miałeś na myśli edit poly jak mówiłeś editable poly tak ? A nie już mam. Po prostu trzeba potem nacisnąć create i zaznaczać wierzchołki ;-p Tylko mam pytanie: Czy nie dało by się jakos automatycznie zakryć niż tak klikać każdy wierzchołek z osobna ?
Napisano 29 Lipiec 200816 l zobacz czy dzióra zaznacza ci się jako border i zrób cap hole, ale nadaj modifikator cap hole, albo przejdz do plygon i crate - zaznaczasz wierzchołki
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto