Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Dzisiaj gdy modelowałem model broni do gry powycinałem zbędne polygony. I gdy je wycinałem między ściankami Box'a zrobiło się czarno. i teraz mam pytanie:

 

Jak zrobić żeby między tymi ściankami nie było tego czarnego tylko były te ścianki połączone już w wymodelowanym box'ie ?

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 815
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

bridge...w (3)faces...

albo weld...lub collapse w (1)point, jeśli chcesz pozamykać szczelinki.

chyba

pozdrawiam.

Napisano
A gdzie te opcje znaleźć? Bo w edytorach ich nie ma.

Jak przekonwertujesz boxa do editable poly to znajdziesz te polecenia zaznaczając edge lub face.

Napisano
  • Autor

no mam to. Ale co dalej ? jak wybieram nic się nie dzieje i miałeś na myśli edit poly jak mówiłeś editable poly tak ?

 

 

A nie już mam. Po prostu trzeba potem nacisnąć create i zaznaczać wierzchołki ;-p

 

Tylko mam pytanie:

Czy nie dało by się jakos automatycznie zakryć niż tak klikać każdy wierzchołek z osobna ?

Napisano

zobacz czy dzióra zaznacza ci się jako border i zrób cap hole, ale nadaj modifikator cap hole, albo przejdz do plygon i crate - zaznaczasz wierzchołki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności