OZBORN Napisano 29 Lipiec 2008 Napisano 29 Lipiec 2008 (edytowane) Hej! zacząłem bawić sie w 3d maxa i coś tam namotałem :) ale do żeczy... mam pewnien problem z nałożeniem textury na pewien obiekt (chodzi tu o łóżko) a raczej przednia i tylna cześć łózka otóż gdy nakładam texture tak jakby to ująć..rozmazuje się :) o tak: jak widzimy "noga" łóżka jest otexturowana ale ta "rama" juz sie rozmazała przed renderowaniem tej sceny wyskakuje komunikat no i gdy nacisne CONTINUE to renderuje jak na pierwszym screenie taki problem :) Edytowane 29 Lipiec 2008 przez piksar
Sebastian Ozga Napisano 29 Lipiec 2008 Napisano 29 Lipiec 2008 Na początek modyfikator 'UVW Map' powinien wystarczyć, potem - nauka mapowania ;) Pozdrawiam
OZBORN Napisano 29 Lipiec 2008 Autor Napisano 29 Lipiec 2008 (edytowane) o człowieku :) dzieki pamietam kiedys w tutku jakims znalazlem to ze trzeba tak zrobic ale to bylo dawno i tutka nieznalazlem dzieki działa :) pozdrówka ;) ale mam dodatkowe pytanie jak stworzyc/zbudować :) takie pomieszczenie testowe żeby od podłogi było widać odbicia :) tak jak załączone na ym obrazku http://www.3dsmaxresources.com/tutorials/bedroom-suite/figure20.jpg tylko prosze bez zadnych profesjonalnych wypowiedzi :) bo ja noob :] Edytowane 29 Lipiec 2008 przez OZBORN
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się