Napisano 29 Lipiec 200816 l Hej! zacząłem bawić sie w 3d maxa i coś tam namotałem :) ale do żeczy... mam pewnien problem z nałożeniem textury na pewien obiekt (chodzi tu o łóżko) a raczej przednia i tylna cześć łózka otóż gdy nakładam texture tak jakby to ująć..rozmazuje się :) o tak: jak widzimy "noga" łóżka jest otexturowana ale ta "rama" juz sie rozmazała przed renderowaniem tej sceny wyskakuje komunikat no i gdy nacisne CONTINUE to renderuje jak na pierwszym screenie taki problem :) Edytowane 29 Lipiec 200816 l przez piksar
Napisano 29 Lipiec 200816 l Na początek modyfikator 'UVW Map' powinien wystarczyć, potem - nauka mapowania ;) Pozdrawiam
Napisano 29 Lipiec 200816 l Autor o człowieku :) dzieki pamietam kiedys w tutku jakims znalazlem to ze trzeba tak zrobic ale to bylo dawno i tutka nieznalazlem dzieki działa :) pozdrówka ;) ale mam dodatkowe pytanie jak stworzyc/zbudować :) takie pomieszczenie testowe żeby od podłogi było widać odbicia :) tak jak załączone na ym obrazku http://www.3dsmaxresources.com/tutorials/bedroom-suite/figure20.jpg tylko prosze bez zadnych profesjonalnych wypowiedzi :) bo ja noob :] Edytowane 29 Lipiec 200816 l przez OZBORN
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto