Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Tak wiec jak kazdy teraz ja jestem na etapie swojego pokoju. Jakos idzie do przodu ale problem wystapil przy oswietleniu. Ostatnio przerzucilem sie na maxa 9 i troche nie lapie jeszcze co i jak w metalu....dobra tak naprawde dopiero sie ucze mental raya. Problem polega na tym co zorbic z tymi cieniami (FG i GI wlaczone tylko pewnie zle ustawione).

 

fotelyz8.jpg

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Ok problem rozwiazany. Przy okazji zamieszczam malego upa. Komentujcie i mieszajcie z blotem.

 

fotelnn2.jpg

Edytowane przez khatake

Napisano

No peoblem nie jest jeszcze rozwiązany do końca, bo nadal masz straszne plamy. Ale to panowie od mentala lepiej Ci poradzą.

 

Powiedz lepiej coś wykminił na pierwszym, bo efekt malarski jest gotowy! Piękny obrazek można by tak zrobić :D

Napisano

Black ma racje, łóżko jak i biurko wyglądają jakby lewitowały.

Co do gitary to jest to cort x2 :P

Aha jeszcze cień obok dywanu wydaje się jakiś taki sporawy, chyba że tak powinno być ^^

 

GJ, GL i kończ szybko, bo mam dla ciebie robotę xD

Napisano
  • Autor

Ano fakt kilka rzeczy lewituje.Co do pierwszej wersji to moje scienne malarskie zapedy byly spowodowane shellem na scianach pokoju ustawionym na 0...zmienilem na 0,5 i cienie w miare wrocily do normy. Plamy sa jeszcze dlatego bo renderowalem to na slabych ustawieniach fg. To wciaz tylko wip wiec nie bede siedzial 30 minut czekajac na i tak marny render ;] .Lewitujace przedmioty wroca do normy. Cien przy dywanie.....to cien przy dywanie.....sa sciany jest cien....jest tak duzy jak sciany czyli duzy ;p Struny byly ale....ktos przecial :(( nie no wciaz tam sa tylko nie widac przy takiej rozdzialce i materiale ktory wszystko zlewa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności