Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam problem...nie wiem w jaki sposób przymocować oczy do mojej postaci- LINK odpada.Próbowałem również "Attachment Contraint" tylko że te oczy są na wierzchu twarzy i nie są w pełni okrągłe bo to bardziej bajeczna postać. Gdy obracam kontrolerkiem kość głowy to wiadomo głowa sie rusza bo jest podłączona do skinu siatki, za to oczy zostają w miejscu.Jak biore "Attachment Contraint" to nie moge wyczuć która to ścianka i jak je ułożyć . Wie ktoś z Was jaka jest metoda na to by oczy były połączone z glową ale oprócz tego żeby sie dalo je kontrolować?? POMOCY

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 894
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dlaczego link odpada?

Przylinkuj oczy do głowy i animując głowę za pomocą skin ,a oczy będą poruszały się za nią. Natomiast same oczy bedzie można animować,skalować itp bez problemu

Napisano
  • Autor

No właśnie lipa nie wiem czemu bo jak linkuje oczy do głowy i jak używam kontrolera to głowa się rusza a oczy zostają w miejscu nie wiem czemu myślę że to trzeba chyba jakoś przyłączyć do siatki tak by zachowały się jak ona oraz tak by dało się nimi władać...ma ktoś jeszcze jakiś pomysł?

Napisano

To nie ma sensu. Po linkowaniu oczu do kości głowy powinno być wszystko ok.

Jeśli używasz psyhique to ważne jest żeby zrobić link dopiero po dodaniu modyfikatora psyh. a nie przed.

Na pewno przyłączanie oczu do siatki to nie jest dobre rozwiązanie.

Napisano

No pewnie że do kości głowy, a do czego innego? Musi działać, sprawdzone i przetestowane.

Każde oko podłączasz do obiektu dummy za pomocą LookAt Contraint i cacy.

Napisano

Link do kości głowy musi działać - sprawdź czy nie masz zlinkowanej grupy lub oka do grupy w której jest szkielet/ głowa

_BB

Napisano
  • Autor

No jest elegancko Dzięki! Do kości przyłączyłem i jest git...Pozdro

a tak cudowałem;]

Edytowane przez Sfix1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności