Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Gdzie-nie-gdzie daje sie slyszec o indirect/radiant/global lighting w grach, w real-time. czy to w materialach o directx 10, czy w demowkach nvidi(np: http://www.nzone.com/object/nzone_madmodmike_home.html), moje pytanie brzmi - czy to jest prawdziwe gi? nie fejkowane, udawane, prekalkulowane? jakas uboga, niskosamplowana, zblurowana wersja dla gpu? czy w przyszlosci mozemy sie spodziewac w grach efektow jak z qmc? szczerze sobie tego nie wyobrazam ;)

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 772
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Podobno DX10.1 ma jakieś GI. Czy prawdziwe, czy nie - co za różnica? Ważne by ładnie wyglądało w grach, a graficy mniej się męczyli przy wypalaniu tekstur. Z racji tego, że tylko karty ATI obsługują 10.1 to pewnie poczekamy co najmniej do 11 nim producenci zaczną z tego korzystać. A czy kiedyś będzie QMC w grach? Pewnie nawet MLT ;) Chaosgroup pokazywali nawet kiedyś GI w czasie rzeczywistym (nie mówię tu o Active Shade, tylko o filmiku nakręconym komórką, chyba na Siggraph ; ). Póki co sprzęt jest za słaby jeszcze, ale to wszystko tak pędzi, że chyba nie ma innej możliwości.

Napisano

Efekty typu qmc to by się mijało z jakimkolwiek sensem... bo całe założenie gier polega na tym, aby się działo w real timie :) i tak jak powstały silniki dynamiki na potrzeby gier tak i powstają algorytmy GI na potrzeby gier.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności