Napisano 5 Sierpień 200816 l Jestem początkującym grafikiem i przymierzam sie do zakupu laptopa do grafiki 3d.(wiem ze za cene laptopa mozna miec o niebo lepszego PC ale mniejsza o to). Prosze o opinie na temat następujacego zestawu : Procesor: Intel® Core 2 Duo T8100 2.1GHz, 3MB Cache L2, FSB 800MHz Pamięć RAM: 2048MB DDR2 , (667MHz), max. 4GB, 1x2048MB Napęd: DVD+/- R/RW Dual Layer FDD - BRAK (*opcja) Dysk twardy: 160 GB SATA Matryca: 15.4'' WSXGA+ (1680x1050) Karta graficzna: nVidia Quadro NVS 140M, 128MB Karta dźwiękowa: Zgodna z SoundBlaster Pro Bateria: Litowo-Jonowa Czas pracy na batrii do 5h Typ Wskaźnika: TouchPad + TrackPoint Wymiary i waga: 358x260x35,3-38,5 mm 2.9 Oprogramowanie: MS Windows Vista Business Edition PL & XP Pro recovery Gwarancja: 12 Firma / Osoba Fizyczna (12 / 24 miesiące) Komunikacja: Lan 10/100/1000 Modem 55,6kbps Bluetooth WiFi http://www.karen.com.pl/go/_info/index.php?id=5382 Wybralem cos takiego ponieważ : nie mam kasy na drozszy sprzet. Jeśli uwazacie ze to kiepski pomysl prosze o pomoc w wyborze jakiegoś innego zestawu ale w granicach 3000zł. z góry dzieki. Edytowane 5 Sierpień 200816 l przez Stanlej
Napisano 5 Sierpień 200816 l Kiepski sprzet to pojecie wzgledne....dopóki nie bedziesz trzaskał jakiegoś "lordofderinga" to zestaw jast git jak na laptopa.....z drugiej zaś strony....nigdy za dużo....
Napisano 5 Sierpień 200816 l i ta grafa to nie wiem po co , w sumie to ona nie wiele da jesli chodzi o 3d , wzglednie bym do 4gb dociagnal bo nie drogie to bedzie
Napisano 5 Sierpień 200816 l Autor jesli chodzi o ram to oczywiscie dojde do 4 GB a grafika chyba dlatego ze rozdzielczosc dość duża(obecnie mam mobiliti radeon 9000 i rozdzielczosc 1400 x 1050) "podobno" obszar pracy wiekszy (?). Czyli lepiej gorsza grafika a lepszy procek ?