Gość michal:) Napisano 11 Sierpień 2008 Napisano 11 Sierpień 2008 Witam wszystkich, wiem że powtarzam się z tematem z góry przepraszam ale temat o podobnej treści nie rozwiązał moich problemów dotyczących projektowaniu vinylu. Nie chodzi mi tu o modelowanie bo to akurat przy tej rzeczy jest to banalne, potrzebuje informacji o zrobieniu ścieżek, tych mikroskopijnych rowków na płycie i żeby po oświetleniu płyty dawało dokładnie taki same odbijające sie światło (realizm) To chciał bym uzyskać w V- Reyu bo chyba ten render dodaje najwięcej realizmu obiektowi. Czy ktoś dysponuje taką wiedzą bardzo proszę o pomoc. Z góry bardzo wielkie dzięki pozdrawiam
AGmakonts Napisano 11 Sierpień 2008 Napisano 11 Sierpień 2008 1) Renderer to renderer zrobisz ladnie w kazdym 2) skoro pytasz o v-raya to nie ten dzial 3) albo bump albo anizotropia albo to i to jest pelno tutoriali o brushed aluminium a metoda podobna
hcpiter Napisano 11 Sierpień 2008 Napisano 11 Sierpień 2008 no bump mapowanie i render i nie vrey tylko vray
Gość michal:) Napisano 12 Sierpień 2008 Napisano 12 Sierpień 2008 Dzięki chłopaki, dużo mi to nie mówi ale spróbuje może coś się wytworzy z tych podpowiedzi. pozdro
Rekomendowane odpowiedzi