Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, mam taki problem z pluginem RayFire 1.4. Ściągnąłem go wczoraj z tej strony http://www.mirvadim.com/. Zainstalowałem RayFire 1.4 Tool i PhysX. Z instalacja nie miałem problem. Gdy uruchamiam 3ds max'a plugin PhysX działa, a RayFire nie. On wogóle nie używa RayFire (nie wczytuje go). Próbowałem go załadować tak Customize -> Plug-in Manager, ale tak też się nieda ponieważ to jest format .mse, a w Plug-in Manager nie można załadować formatu .mse.

 

Może mi ktoś pomóc i powiedzieć jak załadować ten plugin? Jestem początkującym użytkownikiem 3ds max'a.

 

Pozdrawiam

--------------------------------------------------------------------------------------

Już wiem jak to załadować tylko problem teraz jest inny ;/

Robię tak:

MAXScript -> RunScript -> Otwieram plik RayFire Tool.mse i otwieram także RF_Shooting.mse.

 

Tylko, że po otwarciu tych plików nic się nie dzieje ;/ Może mi ktoś powiedzieć dlaczego?

Edytowane przez Vega

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 3,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ok miałem ten sam problem.

 

Rozwiązanie działa. U mnie przynajmniej :)

 

Zakładka Create ------> Geometry ------ > lista rozwijana ----->

Rayfire tool -------> wybierasz w właściwościach "Open Rayfire Tool floater"

 

Niestety jeśli sciagnąłeś z strony oficjalnej możesz włączyć Rayfire tylko 30 razy

Napisano

Witam wszystkich :]

 

Ehh...

Już od dłuższego czasu staram się odpalić RayFire, ale nic z tego...

 

Posiadam 3ds ver 2012 x64 demo; RayFire 1,57 demo;

do tego:

NVIDIA_PhysX_Plug-in_3dsMax2012_x64_WithAPEX_2.61.1028.0930

NVIDIA_PhysX_For_Autodesk_3ds_Max_2012_64bit_2.71.0202.1800

PhysX-9.12.0213-SystemSoftware

 

karta graficzna GF 9600GT

i jeszcze pare ciekawszych rzeczy, o których teraz nie pamietam...

 

Mój problem polega na tym że jak chce odpalic RF to wywala mi takie coś:

qq1r.jpg

 

 

Welcome to MAXScript.

>> MAXScript Rollout Handler Exception:
-- Unable to convert: undefined to type: FileName >> MAXScript Rollout Handler Exception:
-- Unable to convert: undefined to type: FileName >> MAXScript Rollout Handler Exception:
-- Unable to convert: undefined to type: FileName >> MAXScript Rollout Handler Exception:
-- Unable to convert: undefined to type: FileName >> MAXScript Rollout Handler Exception:
-- Unable to convert: undefined to type: FileName 

 

Otwiera się okienko RF'a ale nie ma żadnych przycisków i po zamknięciu go nie da się odpalić go ponownie... Dziwi mnie to bo jakoś nie ma odpowiedzi na ten błąd na forum RF i czegos sensownego w necie...

O ile sam RF nie chce działać to odpalenie PhysX'a umożliwia mi przeprowadzenie animacji...

 

Jeśli ktoś wie jak to naprawic to proszę o pomoc... Jestem początkującym użytkownikiem 3d maxa :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności