Vega Posted August 12, 2008 Posted August 12, 2008 (edited) Witam, mam taki problem z pluginem RayFire 1.4. Ściągnąłem go wczoraj z tej strony http://www.mirvadim.com/. Zainstalowałem RayFire 1.4 Tool i PhysX. Z instalacja nie miałem problem. Gdy uruchamiam 3ds max'a plugin PhysX działa, a RayFire nie. On wogóle nie używa RayFire (nie wczytuje go). Próbowałem go załadować tak Customize -> Plug-in Manager, ale tak też się nieda ponieważ to jest format .mse, a w Plug-in Manager nie można załadować formatu .mse. Może mi ktoś pomóc i powiedzieć jak załadować ten plugin? Jestem początkującym użytkownikiem 3ds max'a. Pozdrawiam -------------------------------------------------------------------------------------- Już wiem jak to załadować tylko problem teraz jest inny ;/ Robię tak: MAXScript -> RunScript -> Otwieram plik RayFire Tool.mse i otwieram także RF_Shooting.mse. Tylko, że po otwarciu tych plików nic się nie dzieje ;/ Może mi ktoś powiedzieć dlaczego? Edited August 12, 2008 by Vega
Guest coolicky Posted January 14, 2009 Posted January 14, 2009 Ok miałem ten sam problem. Rozwiązanie działa. U mnie przynajmniej :) Zakładka Create ------> Geometry ------ > lista rozwijana -----> Rayfire tool -------> wybierasz w właściwościach "Open Rayfire Tool floater" Niestety jeśli sciagnąłeś z strony oficjalnej możesz włączyć Rayfire tylko 30 razy
Guest toiko Posted March 19, 2012 Posted March 19, 2012 Witam wszystkich :] Ehh... Już od dłuższego czasu staram się odpalić RayFire, ale nic z tego... Posiadam 3ds ver 2012 x64 demo; RayFire 1,57 demo; do tego: NVIDIA_PhysX_Plug-in_3dsMax2012_x64_WithAPEX_2.61.1028.0930 NVIDIA_PhysX_For_Autodesk_3ds_Max_2012_64bit_2.71.0202.1800 PhysX-9.12.0213-SystemSoftware karta graficzna GF 9600GT i jeszcze pare ciekawszych rzeczy, o których teraz nie pamietam... Mój problem polega na tym że jak chce odpalic RF to wywala mi takie coś: Welcome to MAXScript. >> MAXScript Rollout Handler Exception: -- Unable to convert: undefined to type: FileName >> MAXScript Rollout Handler Exception: -- Unable to convert: undefined to type: FileName >> MAXScript Rollout Handler Exception: -- Unable to convert: undefined to type: FileName >> MAXScript Rollout Handler Exception: -- Unable to convert: undefined to type: FileName >> MAXScript Rollout Handler Exception: -- Unable to convert: undefined to type: FileName Otwiera się okienko RF'a ale nie ma żadnych przycisków i po zamknięciu go nie da się odpalić go ponownie... Dziwi mnie to bo jakoś nie ma odpowiedzi na ten błąd na forum RF i czegos sensownego w necie... O ile sam RF nie chce działać to odpalenie PhysX'a umożliwia mi przeprowadzenie animacji... Jeśli ktoś wie jak to naprawic to proszę o pomoc... Jestem początkującym użytkownikiem 3d maxa :P
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now