Vega Posted August 12, 2008 Posted August 12, 2008 (edited) Witam, mam taki problem z pluginem RayFire 1.4. Ściągnąłem go wczoraj z tej strony http://www.mirvadim.com/. Zainstalowałem RayFire 1.4 Tool i PhysX. Z instalacja nie miałem problem. Gdy uruchamiam 3ds max'a plugin PhysX działa, a RayFire nie. On wogóle nie używa RayFire (nie wczytuje go). Próbowałem go załadować tak Customize -> Plug-in Manager, ale tak też się nieda ponieważ to jest format .mse, a w Plug-in Manager nie można załadować formatu .mse. Może mi ktoś pomóc i powiedzieć jak załadować ten plugin? Jestem początkującym użytkownikiem 3ds max'a. Pozdrawiam -------------------------------------------------------------------------------------- Już wiem jak to załadować tylko problem teraz jest inny ;/ Robię tak: MAXScript -> RunScript -> Otwieram plik RayFire Tool.mse i otwieram także RF_Shooting.mse. Tylko, że po otwarciu tych plików nic się nie dzieje ;/ Może mi ktoś powiedzieć dlaczego? Edited August 12, 2008 by Vega
Guest coolicky Posted January 14, 2009 Posted January 14, 2009 Ok miałem ten sam problem. Rozwiązanie działa. U mnie przynajmniej :) Zakładka Create ------> Geometry ------ > lista rozwijana -----> Rayfire tool -------> wybierasz w właściwościach "Open Rayfire Tool floater" Niestety jeśli sciagnąłeś z strony oficjalnej możesz włączyć Rayfire tylko 30 razy