Skocz do zawartości

[RayFire]Nie czyta pluginu[3dsmax]


Vega

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam taki problem z pluginem RayFire 1.4. Ściągnąłem go wczoraj z tej strony http://www.mirvadim.com/. Zainstalowałem RayFire 1.4 Tool i PhysX. Z instalacja nie miałem problem. Gdy uruchamiam 3ds max'a plugin PhysX działa, a RayFire nie. On wogóle nie używa RayFire (nie wczytuje go). Próbowałem go załadować tak Customize -> Plug-in Manager, ale tak też się nieda ponieważ to jest format .mse, a w Plug-in Manager nie można załadować formatu .mse.

 

Może mi ktoś pomóc i powiedzieć jak załadować ten plugin? Jestem początkującym użytkownikiem 3ds max'a.

 

Pozdrawiam

--------------------------------------------------------------------------------------

Już wiem jak to załadować tylko problem teraz jest inny ;/

Robię tak:

MAXScript -> RunScript -> Otwieram plik RayFire Tool.mse i otwieram także RF_Shooting.mse.

 

Tylko, że po otwarciu tych plików nic się nie dzieje ;/ Może mi ktoś powiedzieć dlaczego?

Edytowane przez Vega
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gość coolicky

Ok miałem ten sam problem.

 

Rozwiązanie działa. U mnie przynajmniej :)

 

Zakładka Create ------> Geometry ------ > lista rozwijana ----->

Rayfire tool -------> wybierasz w właściwościach "Open Rayfire Tool floater"

 

Niestety jeśli sciagnąłeś z strony oficjalnej możesz włączyć Rayfire tylko 30 razy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich :]

 

Ehh...

Już od dłuższego czasu staram się odpalić RayFire, ale nic z tego...

 

Posiadam 3ds ver 2012 x64 demo; RayFire 1,57 demo;

do tego:

NVIDIA_PhysX_Plug-in_3dsMax2012_x64_WithAPEX_2.61.1028.0930

NVIDIA_PhysX_For_Autodesk_3ds_Max_2012_64bit_2.71.0202.1800

PhysX-9.12.0213-SystemSoftware

 

karta graficzna GF 9600GT

i jeszcze pare ciekawszych rzeczy, o których teraz nie pamietam...

 

Mój problem polega na tym że jak chce odpalic RF to wywala mi takie coś:

qq1r.jpg

 

 

Welcome to MAXScript.

>> MAXScript Rollout Handler Exception:
-- Unable to convert: undefined to type: FileName >> MAXScript Rollout Handler Exception:
-- Unable to convert: undefined to type: FileName >> MAXScript Rollout Handler Exception:
-- Unable to convert: undefined to type: FileName >> MAXScript Rollout Handler Exception:
-- Unable to convert: undefined to type: FileName >> MAXScript Rollout Handler Exception:
-- Unable to convert: undefined to type: FileName 

 

Otwiera się okienko RF'a ale nie ma żadnych przycisków i po zamknięciu go nie da się odpalić go ponownie... Dziwi mnie to bo jakoś nie ma odpowiedzi na ten błąd na forum RF i czegos sensownego w necie...

O ile sam RF nie chce działać to odpalenie PhysX'a umożliwia mi przeprowadzenie animacji...

 

Jeśli ktoś wie jak to naprawic to proszę o pomoc... Jestem początkującym użytkownikiem 3d maxa :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności