NAD Posted August 14, 2008 Posted August 14, 2008 Jest mozliwe podzielenie egde'a na dwa równe edge? Czyli wstawienie dokładnie po środku werteksa? Ps. oczywiście edge jest w polygoinie czyli chciałbym aby dzieliło edge'a bez wpływu na inne edge'e. Teselate to nie to, ani edit patch.
siwy Posted August 14, 2008 Posted August 14, 2008 zaznaczasz sąsiednie edge'sy i dajesz im connect i dzieli na ile chcesz równych części, potem backspacem usuwasz zbędne edge albo vertexy
ema421 Posted August 14, 2008 Posted August 14, 2008 moze jakis rysunek obrazowy pokarzesz , bylo by latwiej
eco Posted August 15, 2008 Posted August 15, 2008 mozna to zrobic tak jak opisal siwy jednak jezeli chcesz dzialac konkretnie na wybranych krawedziach to nalezy skorzystac z przydatnej funkcji "snap" (ikonka z napisem "3D" bo jest domyslnie ustawiona na dzialanie w trzech wymiarach), ktora jest pomocna przy tego typu operacjach - klikasz prawym i ustawiasz parametry na wskazywanie połowy odcinków (middle)- przy edycji edge wybierasz funkcje "insert vertex" i wstawiasz punkt w srodku krawedzi
spinal Posted August 16, 2008 Posted August 16, 2008 heh, dokladnie to mialem napisac co Eco jak przegladalem rankiem forum, wszedlem wieczorem a tutaj wybawiony jestem z tej odpowiedzi ;) ema421 - widze ze ciebie tez dopadly kroliki Raymanowskie (avatar) :D Hyhy, Tez jestem w trakcie modelowania takowego kroliczka.Masakryczne sa :D 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now